X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 شهریور 1394, 09:54
کد خبر: 11274
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان که از روز یکشنبه یکم شهریورماه با حضور 467 تکواندوکار از 60 کشور به میزبانی شهر "موجو" کره جنوبی و در سالن "تی 1" این شهر آغاز شده بود، با قهرمانی تیم دختران کشورمان به پایان رسید.
تیم ملی تکواندوی دختران کشورمان که در این رقابت‌ها با ترکیب فاطمه ابراهیم زاده، مهلا مومن‌زاده، مبینا نژاد کته سری، ستاره چابکی (تکواندوکار اصفهانی)، یلدا ولی‌نژاد، نرگس حسن نیا، مبینا شاکری، زهره حسن‌نتاج، نگار پورجمالی و زهرا نصیراحمدی به مصاف رقبایش رفت، همزمان با ولادت امام رضا (ع) در نهایت با 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 83 امتیاز برای دومین بار مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
تیم ملی تکواندوی پسران کشورمان که در این رقابت‌ها با ترکیب امیر ولی‌پور، محمد رستم‌نژاد، محمدحسین زاهدی، حامد اصغری، اشکان زحمت‌کشان، مجتبی پاسار، عرفان مرادی، علی اشکوریان، محمد خانی و نیما مهرعلی به مصاف رقبایش رفت،همزمان با ولادت امام رضا (ع)، با کسب 5 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را در دومین دوره مسابقات تکواندوی نونهالان جهان بدست آورد.


هادی نوری ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان کشورمان موفق به کسب اولین سهمیه پارالمپیک از رقابت‌های جهانی آلمان در رشته کامپوند شد. وی پنج شنبه پنجم شهریور ماه، در مسابقات حذفی به مصاف حریفان رفت و پس از شکست آنها به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با اختلاف یک امتیاز از حریف انگلستانی خود شکست خورد اما موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2016 ریو شد.



هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران عصر جمعه با برگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که با رقم خوردن نتایجی عجیب به پایان رسید. تیم فرش آرا دست به کار بزرگی زد و میزبان خود تیم کاشی نیلو اصفهان را چهار بر دو شکست داد تا از قعر جدول جدا شود. در آخرین دیدار این هفته هم که در قرچک برگزار شد، در یک بازی جنجالی و پُرگل تیم های منصوری و گیتی پسند با نتیجه ۶-۶ به تساوی دست یافتند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت. در نیمه دوم گیتی پسند کار را به تساوی کشید و این تیم در ادامه توانست سه بار دیگر دروازه حریف را باز کند تا در دقایق پایانی بازی نتیجه 6 بر 3 روی اسکوربورد درج شود اما در این دقایق پرتاب بطری به داخل زمین بازی را متوقف کرد و با ادامه مسابقه قرچکی ها گل های خورده را جبران کردند تا این دیدار با حساب 6 بر 6 خاتمه پیدا کند.



در جریان مسابقات شمشیربازی پیشکسوتان آسیا که در فیلیپین برگزار شد، تیم اسلحه اپه ایران در جمع 7 تیم شرکت کننده رده سنی 40 تا 49 موفق به کسب مدال طلا شد.
این تیم که با ترکیب فرهاد رضایی (از اصفهان)، هومن کاظمی، بهرام امین صدری و محمدرضا قندهاری در این رقابت‌ها شرکت کرده است با کسب برتری در تمام دیدارهای خود در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.
در بخش انفرادی دیدارهای اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا نیز فرهاد رضایی شمشیرباز اصفهانی صاحب مدال برنز شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها