X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آذر 1394, 06:49
کد خبر: 13379
خبرنگار: khani
نظرات: 2

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.



منهای فوتبال
تیم ملی تكواندوی كشورمان برای شركت در مسابقات فینال گرندپری و جام جهانی با 10 هوگوپوش بامداد سه‌شنبه ساعت 2:40 از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی فرانكفورت آلمان شد و سپس از آنجا به مكزیک، محل برگزاری مسابقات سفر خواهد كرد.
فرزان عاشورزاده (وزن اول)، بهنام اسبقی (وزن دوم)، مسعود حجی‌زواره (وزن سوم) و سجاد مردانی تکواندوکار اصفهانی (وزن چهارم) نفرات تیم ایران در مسابقات فینال گرندپری و آرمین هادی‌پور، محمد كاظمی، ابوالفضل یعقوبی، فرزاد ذوالقدری، سعید رجبی و امید عمیدی نفرات تیم ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی خواهند بود. تیم ملی تکواندوی کشورمان سال گذشته در این مسابقات یک مدال طلا (فرزان عاشورزاده)، یک مدال نقره (مهدی خدابخشی) و 2 مدال برنز (بهنام اسبقی و سجاد مردانی) به دست آورد. مردانی در رده ششم رنکینگ المپیک قرار دارد.


تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در دو بخش زنان و مردان و در رشته‌ کامپوند 15 آذر ماه تهران را به مقصد بانکوک محل برگزاری مسابقات جهانی داخل سالن مسافت 18 متر در رشته کامپوند ترک‌ کرد. این تیم را مجید احمدی به عنوان مربی همراهی می‌کند. اسامی 5 کماندار اعزامی به این رقابت‌ها به شرح زیر است:
کامپوند مردان: امیر کاظم‌پور، اسماعیل عبادی، مجید قیدی و یاسر عمویی
کامپوند زنان: افسانه شفیعی (از اصفهان)


تیم ملی تنیس کشورمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی تنیس فیوچرز راهی ترکیه می‌شود. این رقابت‌ها از ۱۴ تا ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان (ملی‌پوش اصفهانی) و محسن حسین‌زاده به مدت دو هفته به مصاف حریفان خود می‌رود. تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت‌های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیرماه سال آینده برگزار می‌شود آماده می‌کند.


1- هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه 12 آذرماه با انجام 6 دیدار برگزار شد که با پیروزی هر دو نماینده استان اصفهان در این رقابت‌ها همراه بود. تیم هندبال سپاهان که در خانه مس کرمان به مصاف این تیم رفته بود، موفق شد با نتیجه 23 بر 21 برابر میزبان خود به برتری برسد و شکست دور رفت را جبران کند. اما در یکی از دیدارهای گروه «ب» شهرداری کاشان میزبان شهرداری تبریز بود که این مسابقه با برتری 26 بر 23 شهرداری کاشان به پایان رسید. شهرداری کاشان دیدار رفت را به هم‌نام تبریزی خود واگذار کرده بود.
2- هفته دهم لیگ قهرمانان هندبال مردان اروپا شنبه 14 آذر ماه پیگیری شد. در میان مسابقات برگزارشده، دیدار دو تیم کریستیان‌شتاد سوئد و مون‌پلیه فرانسه که هر دو بازیکنان اصفهانی را در ترکیب خود داشتند، برای هندبال‌دوستان ایرانی جذابیت دیگری داشت. در این دیدار که در سوئد برگزار شد، دو تیم در نیمه نخست به تساوی 15 بر 15 رسیدند اما درنهایت این مون‌پلیه فرانسه بود که موفق شد میزبان خود را با اختلاف یک گل و با نتیجه 30 بر 29 شکست دهد. الله‌کرم استکی در این دیدار یک بار برای مون‌پلیه گلزنی کرد و سهم ایمان جمالی از گل‌های کریستیان‌شتاد هم 3 گل بود. به این ترتیب مون‌پلیه موفق شد پیروزی دور رفت برابر حریف سوئدی خود را در خانه حریف تکرار کند.


هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور که از روز پنجشنبه 12 آذر با انجام دو دیدار آغاز شده بود، شنبه 14 آذرماه با برگزاری جدال تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری ارومیه در اصفهان به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد ذوب‌آهن موفق شد میهمان خود را با شکست 3 بر صفر بدرقه کند. شاگردان فریبا صادقی در ست‌های اول تا سوم این دیدار با نتایج 25 بر 12، 25 بر 15 و 25 بر 18 پیروز شدند و 3 امتیاز به اندوخته امتیازی خود اضافه کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها