X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1394, 09:00
کد خبر: 13853
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.



منهای فوتبال
1- ارسلان کاظمی بسکتبالیست اصفهانی که سابقه حضور در NBA را دارد به تیم ثامن مشهد در لیگ برتر بسکتبال ایران پیوست.
کاظمی دو فصل پیش در تیم پتروشیمی بندرامام توپ می‌زد و با این تیم بر سکوی قهرمانی لیگ برتر ایستاد. وی فصل گذشته در لیگ بسکتبال چین و در تیم Chongqing Soaring Dragons این کشور عضویت داشت. وی در درفت سال ٢٠١٣ NBA ابتدا به تیم واشنگتن ویزارد پیوست اما به تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز منتقل شد و دومین بسکتبالیست ایرانی پس از حامد حدادی لقب گرفت که به لیگ NBA راه پیدا می‌کرد.
2- تیم آینده‌سازان میهن اصفهان دوشنبه 7 دی ماه و در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال میهمان پتروشیمی بندرامام بود. تیم بحران زده آینده‌سازان میهن در این دیدار با نتیجه 95 بر 60 شکست خورد تا شکست دیگری در کارنامه این تیم ثبت شود. اسلاوکو ورانس بازیکن خارجی این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سفر به جنوب خودداری کرده بود و در این دیدار غایب بود. این تیم در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال نیز روز پنجشنبه 10 دی ماه در اصفهان به مصاف دانشگاه آزاد تهران رفت و با نتیجه 80 بر 55 شکست خورد تا دانشگاه آزاد دومین دیدار خود برابر نماینده اصفهان در این فصل را هم با پیروزی پشت سر گذاشته باشد.


هفته هفتم، هشتم و نهم (پایان مرحله رفت) از چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان جام خلیج فارس، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، با حضور 9 تیم از صبح روز پنجشنبه 10 دی ماه آغاز شد. در پایان هفته نهم این رقابتها، شهرداری ورامین با 8 برد از 8 بازی و کسب 24 امتیاز تنها تیم بدون باخت لقب گرفت و با شایستگی قهرمان نیم‌فصل شد. تیم دانشگاه آزاد با 6 برد، یک تساوی و یک باخت از 8 بازی 19 امتیاز بدست آورد و جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و پاس قوامین با 4 برد، 2 تساوی و 2 باخت و کسب 14 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
تیم‌های یاسین پیشرو قم با 4 برد، یک تساوی و 3 باخت و کسب 13 امتیاز در جایگاه چهارم و گیتی‌پسند اصفهان با 3 برد، 2 تساوی و 3 باخت و کسب 11 امتیاز در جایگاه پنجم جای گرفتند.


هفته پایانی یازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان که هفته گذشته قهرمان خود را شناخت، روز پنج شنبه 10 دی ماه برگزار شد. در یکی از مسابقات مهم هفته دوازدهم لیگ برتر، تأسیسات دریایی تهران که برای کسب مقام نایب‌قهرمانی با شهرداری سنندج در رقابت بود، مقابل ثامن‌الحجج سبزوار تن به شکست 24 بر 22 داد. شهرداری سنندج نیز از این فرصت استفاده کرد و با پیروزی 34 بر 25 مقابل ذوب‌آهن بر سکوی نایب‌ قهرمانی لیگ برتر ایستاد و تأسیسات دریایی سوم شد.


نهمین هفته از لیگ برتر والیبال بانوان که از روز چهارشنبه 9 دی ماه آغاز شده بود جمعه 11 دی ماه به پایان رسید. در یکی از مسابقات این هفته، ذوب‌آهن اصفهان میهمان تیم بدون برد و انتهای جدولی شهرداری تبریز بود که موفق شد این تیم را در سه ست متوالی شکست دهد. شاگردان فریبا صادقی در سه ست این دیدار با نتایج قاطع 25 بر 7، 25 بر 8 و 25 بر 9 پیروز شدند و اجازه عرض اندام به حریف خود ندادند.


جدول مقدماتی رقابت‌های فیوچرز لس آنجلس از شب گذشته آغاز شد و شاهین خالدان از ایران در راند نخست باز‌ی‌ها با کنوالین از آمریکا مسابقه داد. در پایان این مسابقه خالدان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) حریف خود را از پیش رو برداشت تا در راند دوم به مصاف مرگان مایز دیگر تنیسور آمریکایی برود. در این جدول ۶۴ تنیسور حضور دارند. نفرات برتر جدول مقدماتی جواز حضور در جدول اصلی را به دست می‌آورند. این رقابت‌ها به مدت یک هفته برگزار می‌شود و در نهایت به برترین‌ ها مبلغ ۲۵۰۰۰ دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها