X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 بهمن 1394, 10:25
کد خبر: 14468
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال
مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا که از چهارشنبه 30 دی ماه به میزبانی ژاپن آغاز شد با کسب یک مدال نقره توسط دوچرخه‌سوار اصفهانی همراه شد. امیرحسین جمشیدیان در رده سنی زیر 23 سال و در ماده تایم تریل انفرادی با زمان 60 ثانیه و 25 صدم ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره آسیا را بر گردن آویخت.


در نخستین روز از مسابقات دوومیدانی داخل سالن مردان قهرمانی کشور در روز پنجشنبه 1 بهمن، مسابقات دوی 60 متر با آسیایی شدن رضا قاسمی، محمد چشمه زار و علی اکبر ربیعی و قهرمانی رضا قاسمی از اصفهان با زمان 6:64 ثانیه به پایان رسید.
این مسابقات در حالی به پایان رسید که تیم تهران با 36 امتیاز قهرمان شد، تیم کرمانشاه با 27 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و آذربایجان شرقی با 24 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
تیم‌های فارس، خراسان رضوی، قم، اصفهان و گلستان نیز چهارم تا هشتم شدند. بر اساس اعلام مسئول کمیته برگزاری مسابقات، رضا قاسمی (از اصفهان) در دوی 60 متر، سجاد هاشمی و مهدی زمانی در دوی 400 متر، حسین کیهانی در دوی 1500 متر، میلاد دریساوی در پرش سه گام، محمدرضا وظیفه دوست و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و علی ثمری و محمدحسین اسکندری در پرتاب وزنه جواز حضور در مسابقات داخل سالن قهرمای آسیا را کسب کردند.


تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان که تا هفته چهارم با 2396 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر وزنه‌برداری قرار داشت، با کسب 554 امتیاز در هفته پایانی، جمع امتیازات خود را به 2950 رساندند و با اقتدار عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل را از آن خود کرد.
در جدول رده‌بندی نهایی، پس از ذوب‌آهن، تیم یاسین پیشروی قم که نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری را تجربه می‌کرد با کسب 2814 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ملی حفاری هم در رقابتی نزدیک با مناطق نفت‌خیز جنوب، با 4 امتیاز برتری نسبت به تیم همشهری خود، با 2656 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.


تیم ملی هندبال ایران در حالی به مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی بحرین در حال برگزاری است اعزام شد که چهره‌های مطرحی مثل الله‌کرم و سجاد استکی تیم ملی را همراهی نمی‌کردند. سپس با درخواست کادرفنی تیم ملی، سعید پورقاسمی ملی‌پوش اصفهانی که در آخرین اردوی تیم ملی در کیش هم حضور داشت به منظور تقویت تیم در مسابقات قهرمانی آسیا به ترکیب تیم ملی اضافه شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها