X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 بهمن 1394, 08:56
کد خبر: 14574
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.


منهای فوتبال
مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که حکم کسب سهمیه المپیک 2016 را دارد، از روز دوشنبه پنجم بهمن ماه در کشور هند آغاز شد.
در روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه و در ماده تپانچه ۱۰ متر بانوان، گلنوش سبقت‌اللهی ملی‌پوش اصفهانی موفق شد با قرار گرفتن در رده چهارم این رشته سهمیه المپیک ریو را به دست آورد. الهام هریجانی دیگر نماینده کشورمان در این رشته بود که در رده هشتم ایستاد و از کسب سهمیه المپیک بازماند.
همچنین این مسابقات در روز یکشنبه یازده بهمن با حضور ۴۷ ورزشکار آسیایی در حالی پیگیری شد که نمایندگان کشورمان با ترکیب هانیه رستمیان، الهام هریجانی و گلنوش سبقت‌الهی (ملی‌پوش اصفهانی) در بخش تپانچه سرعت و دقت رقابت خود را با حریفان آغاز کردند. در این بخش که با حضور ورزشکاران مطرح آسیا برگزار شد و در پایان هر دو مرحله (سرعت و دقت) گلنوش سبقت‌الهی که در رقابت تپانچه ۱۰ متر بانوان موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده بود، علی‌رغم تلاش فراوان در رشته 25 متر، با امتیاز 556 و ایستادن در رده سی و سوم به کار خود پایان داد.


دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان از عصر پنجشنبه هشتم بهن ماه و با جدال حساس تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد. دانشگاه آزاد که در دیدار رفت در اصفهان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ذوب‌آهن شده بود، در این دیدار و در زمین خود به دنبال جبران آن شکست بود که به این هدف خود هم رسید و شاگردان فریبا صادقی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.
دانشگاه آزاد سه ست متوالی این مسابقه را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 18 به سود خود به پایان رساند و با 17 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.


با برگزاری هفته چهارم و پنجم (هفته پایانی) از مرحله برگشت لیگ جوانان تکواندو (جام امید) که به میزبانی تیم صنایع غذایی و رینا و در سالن انقلاب شهر نیشابور برگزار شد، پرونده دومین دوره این مسابقات با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد. در پایان این دوره از مسابقات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با30 امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد، تیم پاس قوامین با 19 امتیاز و تفاضل 16 نایب‌قهرمان شد، لوازم خانگی کن نیز با 19 امتیاز و تفاضل 10 بر سکوی سوم ایستاد و تیم ذوب‌آهن اصفهان عنوان چهارم را بدست آورد.


دور رفت مرحله نهایی سوپرلیگ A بسکتبال بانوان که از روز پنجشنبه هشتم بهمن در تهران آغاز شده بود روز جمعه نهم بهمن با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان رسید. شاگردان آیلین ملکیان در تیم ذوب‌آهن اصفهان که در روز نخست رقابتها و در اولین دیدار خود در این مرحله از مسابقات با نتیجه 87 بر 56 مغلوب گاز تهران شده بودند روز جمعه هم مقابل کوشا سپهر سبلان تن به شکست 60 بر 57 دادند تا کارشان در دور برگشت سخت شود.


ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻛﺎﺭاﺗﻪ ﻗﻬﺮﻣﺎنی ﻛﺸﻮﺭ سبک ﻛﻴﻮﻛﻮﺷﻴﻦ ﻛﺎﺭاﺗﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﻧﻬﻢ ﺑﻬﻤﻦ ﻣﺎﻩ برگزار شد. این مسابقات با حضور 175 کاراته‌کا از 15 استان کشور در دو رشته کاتا و کومیته در سالن ورزشی تختی شاهین‌شهر برگزار شد. در پایان مسابقات در رشته کاتا و در رده بزرگسالان عباسعلی محمدی از اصفهان قهرمان شد، سید خسرو مدنی از مازندران بر سکوی دوم ایستاد و احمد رفیعی از اصفهان و مجید یعقوبی از فارس سوم شدند.
در رشته کاتا رده بزرگسالان B، عبدالله نیکبختی از فارس مقام نخست را کسب کرد، محمد فریدونی از فارس دوم شد و نوید شاکری از اصفهان و احمدرضا میری از فارس مقام سوم را به دست آوردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها