X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 10:32
کد خبر: 15261
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال



مسابقات شمشيربازی جايزه بزرگ مردان كشور در اسلحه فلوره در ورزشگاه شهيد كلاهدوز تهران برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها حامد صياد قنبری از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، شروين طلوعی از اصفهان نایب‌ قهرمان شد و وحيد ذوالفقاری از يزد و عليرضا ادهمی از تهران به طور مشترک سوم شدند.
امتياز اين مسابقات در امتيازات فصل جاری ليگ برتر و رده‌بندی كشوری شمشیربازان منظور می‌شود.


1- دور برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک مردان یاداوره 200 شهید والیبال با چهار دیدار در شهرهای ساری، اصفهان، بجنورد و دامغان پیگیری شد.
در دومین مسابقه دور برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک، تیم رعد پدافند در اصفهان میزبان کاله جوان بود و این تیم نیز در دیداری سنگین با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید تا هنوز امیداور به صعود بماند. کاله در دیدار رفت سه بر یک به پیروزی رسیده بود و هم‌اکنون دو تیم یک بر یک مساوی هستند.
2- حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان پنجشنبه 29 بهمن ماه بین دو تیم گاز تهران و ذوب‌آهن اصفهان در خانه والیبال تهران برگزار شد. ذوب‌آهن که در دیدار رفت مغلوب گاز شده بود، در این مسابقه هم نتوانست از پس گاز بربیاید و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. گاز تهران در ست‌های اول، سوم و چهارم این مسابقه با نتایج 25 بر 16، 25 بر 14 و 25 بر 15 به برتری رسید و تنها ست دوم را با نتیجه 26 بر 24 به شاگردان فریبا صادقی در تیم اصفهانی واگذار کرد.


در ادامه نخستین روز از هفتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که در دوحه قطر در حال برگزاری است، چهار دونده از کشورمان در دوهای 60 و 400 متر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.
صبح جمعه 30 بهمن ماه و در دور مقدماتی دوی 60 متر در بخش بانوان فرزانه فصیحی (دونده اصفهانی) و تنها نماینده کشورمان با زمان 7:53 ثانیه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.در این ماده و در بخش مردان رضا قاسمی (ملی‌پوش اصفهانی) با زمان 6:71 ثانیه و حسن تفتیان با 6:80 ثانیه راهی نیمه نهایی شدند.
در مرحله ی نیمه نهایی نیز حسن تفتیان و رضا قاسمی (ملی‌پوش اصفهانی) دو دونده المپیکی کشورمان، به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دوی 60 متر رسیدند. در این ماده و در بخش بانوان فرزانه فصیحی (ملی‌پوش اصفهانی) در رده پنجم قرار گرفت.


1- تیم مخابرات اصفهان با پیروزی در دومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به مرحله پایانی این مسابقات صعود کرد. نماینده اصفهان که روز گذشته در سالن مخابرات میزبان شهرداری اراک بود، این دیدار را با نتیجه 62 بر 52 به سود خود به پایان رساند و با کسب دومین پیروزی خود مقابل این تیم به مرحله پایانی لیگ برتر صعود کرد. تیم‌های ملی حفاری خوزستان، ایثار ماهان تندیس قم و شهرداری آمل پیش از این صعود خود به مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را مسجل کرده بودند.
2- لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان باشگاه‌های کشور از 28 تا 30 بهمن ماه به میزبانی هیئت شهرستان بم برگزار شد. تیم‌های اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، بم، یزد و فارس در این دوره از مسابقات حضور داشتند. در پایان این رقابت‌ها، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، زنجان بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و فارس سوم شد. تیم‌های یزد و بم هم به ترتیب چهارم و پنجم شدند و تیم اصفهان نیز در رتبه‌ای بهتر از ششمی قرار نگرفت.


مرحله دوم لیگ برتر هندبال شنبه 1 اسفندماه با برگزاری هفته سوم این مرحله از مسابقات ادامه پیدا کرد. تیم هندبال سپاهان که میهمان سنگ آهن بافق یزد بود برابر این تیم با نتیجه 25 بر 22 شکست خورد. این اولین شکست زردپوشان اصفهانی در مرحله دوم لیگ برتر بود. آنها پس از تساوی برابر منیزیم فردوس در هفته نخست دور دوم لیگ برتر، در دومین گام شهرداری کاشان را شکست داده بودند.
در دیگر دیدار هفنه سوم، شهرداری کاشان و شاگردان علی ربیع موفق شدند هیئت هندبال تهران را با نتیجه 28 بر 25 شکست دهند و اولین پیروزی خود در مرحله دوم لیگ برتر را تجربه کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها