X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 اسفند 1394, 09:44
کد خبر: 16209
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.



منهای فوتبال
1- مرحله گروهی لیگ قهرمانان هندبال اروپا به پایان رسید. در یکی از مسابقات این هفته و از گروه B، تیم کریستیان‌شتاد سوئد که ایمان جمالی لژیونر اصفهانی و بازیکن ایرانی‌الاصل تیم ملی مجارستان را در ترکیب خود دارد میهمان کلدینگ دانمارک بود. نیمه نخست این دیدار با برتری 13 بر 11 کلدینگ به پایان رسید اما یاران ایمان جمالی این نتیجه را در نیمه دوم جبران کردند و با حساب 30 بر 21 پیروز شدند. ایمان جمالی در این مسابقه پنج گل به ثمر رساند. لبته این پیروزی به کار نماینده سوئد نیامد چون این تیم در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مون‌پلیه فرانسه، در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و از صعود به مرحله حذفی باز ماند.
تیم مون‌پلیه فرانسه که الله‌کرم استکی دیگر هندبالیست اصفهانی را در ترکیب خود دارد، با وجود شکست 34 بر 26 مقابل واردار مقدونیه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی این مسابقات، به عنوان تیم ششم گروه B به مرحله حذفی صعود کرد.
2- مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر کشور که از 15 اسفندماه آغاز شده بود با نایب‌قهرمانی تیم هندبال سپاهان به پایان رسید.
در دیدار نهایی این مسابقات، سپاهان با نتیجه 25 بر 19 مغلوب نیروی زمینی شد و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. در مسابقه رده‌بندی هم، سبزوار با نتیجه 22 بر 20 از سد نجف‌آباد گذشت و بر سکوی سوم ایستاد.


مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در رده سنی هشت تا 18 سال از 9 تا 14 اسفندماه به میزبانی چهار استان تهران، مازندران، مشهد و قزوین برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم اصفهان با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد. از تیم اصفهان، هستی خسروی در رده سنی زیر هشت سال مدال طلا، فاطمه مشهدی در رده سنی زیر هشت سال مدال نقره، محمدصادق نادری در رده سنی زیر 14 سال مدال نقره و آنوشا مهدیان در رده سنی زیر 14 سال مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.


چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا، فروردین ماه سال آینده در شهر مانیلا فیلیپین برگزار می‌شود. احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه مردان کشورمان اسامی ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات را اعلام کرد که نام سه پومسه‌کار اصفهانی نیز در بین این اسامی دیده می‌شود.
حسین بهشتی، محمدجواد خیری و علی سلمانی سه ورزشکار اصفهانی هستند که برای کسب مدال در این مسابقات تلاش خواهند کرد.


مرحله پایانی سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور که از روز چهارشنبه 19 اسفندماه به میزبانی اصفهان و در سالن شهدای مخابرات آغاز شده بود، 21 اسفندماه با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی و معرفی قهرمان این دوره از مسابقات به پایان رسید. تیم مخابرات اصفهان با شکست در فینال سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر مردان کشور، جام قهرمانی این دوره از مسابقات را به تیم ایثار ماهان تندیس قم واگذار کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها