X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 23:48
کد خبر: 7791
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 6

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال
1- پس از رقابت دو روزه 286 پسر نونهال در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی لرستان (شهرستان بروجرد) برگزار شد، اسامی 32 تکواندوکار پسر دعوت شده به اولین مرحله اردوی تیم ملی این رده سنی، برای آماده‌سازی جهت شرکت در دومین دوره مسابقات نونهالان جهان اعلام شد که بر این اساس در وزن سوم (41- کیلوگرم) یاسین رستمی از اصفهان به تیم ملی دعوت شد. گفتنی است دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، از اول تا چهارم شهریورماه سال جاری در شهر "موجو" کره جنوبی برگزار می‌شود.
2- تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، از روز چهارشنبه (31 تیرماه) به مدت 6 روز در شهر "چونچئون" کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها با 11 هوگوپوش یکشنبه (28 تیرماه) عازم این کشور می‌شود. علیرضا نصرآزادانی ملی‌پوش اصفهانی وزن 74- کیلوگرم با اعلام سرمربی تیم ملی در مسابقات آزاد کره جنوبی شرکت می‌کند.
گفتنی است سجاد مردانی ملی‌پوش اصفهانی سنگین وزن ایران هم که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند در این رقابت‌ها غایب خواهد بود. طبق اعلام قبلی سرمربی تیم ملی تکواندو، مردانی از مردادماه به میادین بازخواهد گشت.


نخستین مرحله از مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا درحالی با کسب سه مدال طلا و دو برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید که فرزانه فصیحی ملی‌پوش اصفهانی دوی 100 متر بانوان کشورمان به عنوانی بهتر از ششمی نرسید.
تیم ملی کشورمان در دور قبلی این رقابت‌ها (سال 2013) با چهار مدال (دو طلا و دو برنز) در مجموع هر سه مرحله به کار خود پایان داد.


جمال چاوشی‌فر ملی‌پوش اصفهانی شنای ایران در اولین روز رقابت خود در مسابقات شنای قهرمانی مجارستان در رده هفدهم ماده 50 متر پروانه قرار گفت و به کار خود پایان داد. مهدی انصاری دیگر نماینده شنای ایران در ماده ۱۰۰ متر قورباغه در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی ۳۴ نفره این مسابقات قرار گرفت و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد.
چاوشی فر در دومین روز مسابقات در رده چهاردهم ماده 100 متر کرال پشت قرار گرفت و به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات شنای قهرمانی مجارستان رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها