X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 103
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

ابراهیمی:نوید کیا اجازه نمی دهد در تیم باند بازی شود

ابراهیمی:نوید کیا اجازه نمی دهد در تیم باند بازی شود

در سپاهان چسب زخم هم وجود ندارد چه برسد به باند!

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت:در سپاهان مازندرانی ها باندی ندارند.



نیوز،امید ابراهیمی درباره مطلب یکی از روزنامه های ورزشی مبنی بر اینکه پس از پیوستن شهاب گردان به سپاهان مازندرانی های این تیم تشکیل باند داده اند و در نقطه مقابل، بازیکنان بومی این تیم از محمد باقر صادقی حمایت می کنند اظهارداشت:در سپاهان این مسائل وجود ندارد،بزرگتر تیم نوید کیا است که اجازه نمی دهد چنین اتفاقاتی در سپاهان بیفتد.

وی افزود:در سپاهان مازندرانی ها باندی ندارند و از این شایعات تأسف می خورم. صادقی هم از دوستان خوب ما است و خودم به شخصه رابطه خوبی با او دارم. در تیم ما چسب زخم هم وجود ندارد چه برسد به اینکه بخواهیم باند تشکیل دهیم.


هافبک سپاهان در پاسخ به این پرسش که اضافه شدن گردان و حاج صفی چه قدر به توان فنی این تیم اضافه خواهد کرد گفت:آنها نیازی به تعریف من ندارند. شهاب که از بهترین گلر های آسیا است که در پرسپولیس به او اعتماد نشد. به نظرم او پتانسیل تبدیل شدن به دروازبان اول ایران را دارد و باید شرایط او در پرسپولیس را ملاک قرار دهیم. هر بازیکنی در مقطعی دچار فراز و نشیب می شود. حاج صفی هم که بازیکن ملی پوش است.


ابراهیمی درباره بازی با فولاد خوزستان عنوان کرد:فولاد از تیم های خوب فوتبال ایران است که به نظرم بازی سختی مقابل آنها داریم. نباید دلخوش به شکست این تیم در جام حذفی باشیم و آنها برای انتقام می آیند.


وی در ارزیابی خود از اینکه جدایی مرزبان چه قدر بر عملکرد فنی سپاهان تأثیر گذار بوده است گفت:جدایی او تأثیری نداشته است. کادر فنی فعلی هم تلاش خود را می کنند. باید قبول کرد رقیبان برای بازی با تیمی که سه سال قهرمان ایران شده است انگیزه مضاعفی دارند پس ما هم باید با انگیزه تر از آنها در میدان ظاهر شویم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها