X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 104
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

فولاد و کابوس سه باره سپاهان!

فولاد و کابوس سه باره سپاهان!

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و فولادیها با هراس سومین شکست فصل مقابل سپاهان پای به اصفهان می گذارند.

این دو تیم حدود دو هفته قبل یعنی بیست و سوم آذر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که حاصل آن پیروزی سپاهان با گل دقایق پایانی محمدرضا خلعتبری بود.

حالا فولادی‌ها به دنبال جبران آن شکست و ادامه روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر به دنبال کسب نتیجه مطلوب در فولادشهر هستند اما در آن سو نیز سپاهانی‌ها نمی‌خواهند فاصله خود را از صدر جدولی را که هفته گذشته از دست داده بودند بیشتر ببینند و قطعاً فقط ۳ امتیاز شاگردان کرانچار را راضی خواهد کرد.

در بازی رفت دو تیم در لیگ دوازدهم سپاهان در گرمای اهواز کار سخت را انجام داد و با نتیجه ۳ بر یک، پیروزی بزرگی را در اهواز جشن گرفت که فولاد به دلیل غیبت دو بازیکن تاثیر گذارش یعنی عبدالله کرمی و ارشاد یوسفی سخت تر از قبل خواهد اما در هر صورت سپاهان که هیچ غایبی برای دیدار فردا ندارد نیز با غیبت این دو بازیکن کارش آسان تر نخواهد شد.

سپاهان در صورت پیروزی می‌تواند اگر استقلال برابر سایپا شکست بخورد خود را در رده نخست ببیند اما در صورت شکست، سپاهان امکان دارد تا رده ششم هم پایین بیاید.

فولاد نیز در صورت پیروزی خود را در رده دوم می‌بیند و در صورت شکست پتانسیل سقوط تا رده هشتم را دارد.

سپاهانی‌ها البته امسال در خانه درخشان نبوده‌اند و در ۹ بازی خانگی خود ۵ پیروزی، یک تساوی و ۳ شکست داشته‌اند که آنها را در رتبه هشتم جدول بازی‌های خانگی قرار می‌دهد.

در آن سو فولاد رتبه مشابه سپاهان را در جدول بازی‌های خارج از خانه دارد. آنها از ۸ بازی خارج از خانه خود دو پیروزی، چهار تساوی و دو شکست کسب کرده‌اند که آنها را در رده هشتم جدول بازی‌های خارج از خانه قرار می‌دهد.

ترکیب احتمالی:

سپاهان: شهاب گردان، مهدی جعفرپور، فرشید طالبی، علی احمدی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، محرم نویدکیا، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری و محمد غلامی.

فولاد: علیرضا سلیمی، امید خالدی، لئاندرو پادوانی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، مهدی نوری، بختیار رحمانی، شهاب کرمی، اسماعیل شریفات، لوسیانو پریرا وعباس پورخسروانی.

گفتنی است فردا پرسپولیس نیز در شیراز و در اولین بازی فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه به مصاف این تیم خواهد رفت. سایر دیدارهای هفته نوزدهم نیز روز دوشنبه برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها