X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1394, 20:50
کد خبر: 10594
خبرنگار: ghalbzard
نظرات: 18

محرم سپاهان کجاست؟

ماجرای غیبت کاپیتان به شورای شهر رسید

ماجرای غیبت کاپیتان به شورای شهر رسید ماجرای غیبت کاپیتان به شورای شهر رسید
به گزارش طوفان زرد به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، اردوی ترکیه را ترک می‌کند و به اصفهان بازمی‌گردد پس‌ از آن تا به امروز در تمرینات تیم هم شرکت نکرده و تماس‌های تلفنی هیچ‌کسی، حتی حسین فرکی را هم پاسخ نمی‌دهد.

برخی می‌گویند دنبال درمان پایش است، برخی هم خبر از وجود موانعی برای حضور محرم نویدکیا اسطوره با اخلاق طلایی‌پوشان در تیمش می‌دهند.

کمتر اصفهانی را می‌شود یافت که محرم نویدکیا فوتبالیست با اخلاق دو دهه اخیر اصفهان را به خوش‌نامی و وفاداری به پیراهن طلایی سپاهان نشناسد.

او که فوتبال را از زمین‌های خاکی پایین‌شهر اصفهان شروع کرد، بارها قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران را تجربه کرده، باهم قطارانش نایب‌قهرمانی آسیا را بدست آورد و در جام باشگاه‌های جهان بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو بست، اما امروز کسی از او خبر ندارد و از هر که می‌پرسی چرا محرم، یار همیشگی سپاهان، در تمرینات حاضر نمی‌شود، اظهار بی‌اطلاع می‌کند. حتی برادرش!

به‌راستی محرم کجاست؟ کسی چه می‌داند، شاید می‌خواهد مثل همیشه در سکوت خبری با این فوتبال به‌ ظاهر تمیز و پاک، خداحافظی کند!

کاش برای یک‌بار هم که می‌شد مُحَرم، مَحرَم نبود و درد دل خودش و سپاهان را می‌گفت.

درد محرم و سپاهان هر چه هست باعث هشدار یکی از اعضای شورای شهر اصفهان به باشگاه سپاهان شده است.

*ماجرای غیبت کاپیتان به شورای شهر رسید

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه جلسه علنی این هفته شورا، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس، ضمن تبریک پیروزی تیم‌های محبوب اصفهانی بر تیم‌های مدعی قهرمانی یعنی پرسپولیس و استقلال تهران، گفت: از مربیان، کادر فنی و هواداران این دو تیم اصفهانی که عزم خود را در جهت باقی ماندن اصفهان به عنوان قطب فوتبال کشور جزم نموده‌اند سپاسگزاریم و به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان از تمامی دست‌اندرکاران انتظار داریم این وحدت و هماهنگی و همدلی بوجود آمده را پاس بدارند و در جهت تقویت روزافزون آن گام بردارند.

وی در ادامه به ضرورت بازگشت محرم نویدکیا اشاره و خاطر نشان کرد: در همین راستا از مسئولان محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان درخواست داریم هرچه سریع‌‌تر موانع موجود بر سر راه حضور تاثیرگذار محرم نویدکیا را برداشته و دل ورزش دوستان اصفهانی را شاد کنند و بارقه‌های امیدواری را برای جوانان مناطق محروم بیش از گذشته بارور سازند.

به نظر می‌رسد محرم کاپیتان خوش اخلاق سپاهان آنقدر برای اهالی دیار نصف‌جهان مهم هست که علی‌رغم سکوتش تنها درز خبر ناراحتی و کدورت احتمالی او، سیاسیون را به واکنش وادار کند.

امیدواریم مدیران باشگاه مردمی سپاهان اگر می‌خواهند انسجام تیمی خود را حفظ کنند هر چه سریع‌تر مساله را بررسی کرده و فیصله دهند تا مجبور نشوند چراغ به دست‌گیرند و به دنبال محرم و محرم‌ها بگردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها