X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مرداد 1394, 09:57
کد خبر: 10598
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

ارزیابی هفته سوم لیگ برتر

احسان حاج صفی ، برترین بازیکن هفته

احسان حاج صفی ، برترین بازیکن هفته احسان حاج صفی ، برترین بازیکن هفته
همه نگاه‌ها در هفته سوم لیگ برتر به تقابل تهران و اصفهان بود. رخدادی که در نهایت با برتری چشمگیر اصفهانی‌ها به پایان رسید و استقلال و پرسپولیس مجموعا با دریافت شش گل میدان بازی را ترک کردند. با این شکست‌ها استقلال که در صدر جدول قرار داشت به رتبه چهارم سقوط کرد و پرسپولیس نیز به قعر جدول رفت تا بدترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را رقم بزند و موجی از ناامیدی و یأس در دل هوادارانش برپا کند.
اگرچه این 3 هفته نمی‌تواند ملاکی برای ارزش و سنجش باشد اما سرخ‌ها باید نتایج ضعیف این هفته‌ها را جدی بگیرند و برای خلاصی از این وضع دست به کار شوند. سرخ‌ها در این حال و هوا تنها هم نیستند و در رتبه‌های نازل پایین جدول تیم‌هایی همچون فولاد خوزستان و نفت تهران را هم مشاهده می‌کنیم که انتظار نمی‌رفت شروعی به این اسفباری داشته باشند. البته به همین میزان که قعرنشینی این تیم‌ها غیرمنتظره است، صعود سایپا و استقلال خوزستان به رتبه‌های دوم وسوم نیز جالب توجه است.

بازیکن هفته:
احسان حاجی‌صفی (سپاهان)

احسان حاجی‌صفی در هفته سوم بهترین بازیکن بود و صاحب بیشترین امتیاز از تحریریه ایران ورزشی شد. احسان در بازی بزرگ مقابل ارتش سرخ یک گل زد، یک پاس گل داد و بازی با طراوتی را به نمایش گذاشت و با فاصله بالاتر از همه گزینه‌ها قرار گرفت. در هفته سوم کاوه رضایی هم برای ذوبی‌ها بازیکن درخشانی بود و محسن فروزان نیز جزو بهترین‌ها به حساب می‌آمد اما در نهایت این احسان حاجی‌صفی بود که از رقبایش سبقت گرفت و به بهترین بازیکن هفته
سوم بدل شد.

مربی هفته:
یحیی گل‌محمدی (ذوب‌آهن)

برتری بزرگ یحیی در تهران مقابل استقلال که دو هفته رویایی را پشت سر می‌گذاشت او را به مربی برتر هفته بدل کرد. حتی حسین فرکی هم که با سپاهان آن پیروزی با شکوه را در اصفهان به دست آورد، به اندازه گل‌محمدی حایز این جایگاه نیست. با احترام به فرکی این عنوان در هفته سوم تقدیم می‌شود به گل‌محمدی که در تهران و مقابل بیش از 20 هزار تماشاگر استقلالی به این پیروزی بزرگ دست یافت. ناگفته نماند که برد عبدا... ویسی مقابل اسکوچیچ هم بسیار قابل توجه بود.

تیم هفته:
سیاه‌جامگان

بهترین تیم هفته سوم سیاه‌جامگان است. تیمی که پس از دو شکست پی در پی موفق شد نفت که یکی از مدعیان قهرمانی این فصل محسوب می‌شود را مغلوب کند. سیاه‌جامگان به لحاظ فنی پیشرفت قابل توجهی در قیاس با دو بازی قبل داشت و شایسته بود که این تیم به عنوان تیم هفته لقب بگیرد. پیروزی مقابل نفت اگرچه این روزها شرایط مطلوبی ندارد اما کاری بس بزرگ و به یادماندنی است که شاگردان خطیبی توفیق دستیابی به آن را داشتند. سیاه‌جامگان با این برد جانی تازه گرفت.

ناکام هفته:
اومانیا و مگویان

ناکام‌ترین چهره‌ها در هفته سوم دو مدافع خارجی پرسپولیس و استقلال بودند. یکی اومانیا که آن ضربه مهلک را در بازی با سپاهان به تیمش وارد کرد و دروازه خودی را فرو ریخت و دیگری هرایر مگویان که با آن نمایش ضعیف کمر استقلال را در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل شکست. به این دو می‌توان ماریچ را هم افزود اما برای اینکه مساوات میان سرخابی‌ها رعایت شود رای به انتخاب اومانیا و مگویان دادیم. دیدن این دو مدافع در هفته آینده در ترکیب سرخابی‌ها با این نمایش اسفبار قدری محال است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها