X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مرداد 1394, 12:50
کد خبر: 10606
خبرنگار: sepahanfc
نظرات: 8

12 هفته باقیمانده تا نیم فصل

ابهام در قلب خط دفاعی سپاهان

ابهام در قلب خط دفاعی سپاهان ابهام در قلب خط دفاعی سپاهان
به گزارش طوفان زرد به نقل از ایمنا سپاهان در فصل نقل و انتقالات کم‌ترین تغییر را نسبت به بقیه مدعیان تجربه کرد و حسین فرکی تنها 2 سهمیه از 6 سهمیه لیگ برتری خودش را با جذب پادوانی و گردانی خرج کرد.
در مقابل برای کم کردن تراکم بازیکن در قلب خط دفاعی علی احمدی در لیست مازاد قرار گرفت و محمدحسین مرادمند هم به درخواست خودش راهی پدیده مشهد شد تا عقیلی، کرمی و پادوانی گزینه‌های اصلی حسین فرکی برای پوشاندن نقاط ضعف قلب خط دفاعی سپاهان باشند.
اما با بروز یک مشکل عجیب در مورد مدافع برزیلی سپاهان نام او هم موقتا از لیست بازیکنان در دسترس فرکی خارج می‌شود تا سپاهان مجبور باشد حداقل تا نیم فصل با همان زوج عقیلی و کرمی مدارا کند.
اما سوال اصلی اینجاست که در طی 12 هفته باقیمانده از رقابت‌های نیم فصل اگر مشکلی مثل مصدومیت و محرومیت برای این دو بازیکن باتجربه ایجاد شود کدام بازیکن قرار است که وظیفه بازی در قبل خط دفاعی را بر عهده گیرد. در ظاهر که سپاهان بازیکن باتجربه‌ای برای حضور در این پست ندارد اما شاید فرکی مجبور شود در روز مبادا بازیکنانی مثل فوضیل موسایف و یا حبیب گردانی را به قلب خط دفاعی تیمش بیاورد و بوسیله آنها جای خالی مدافعان اصلی تیمش را پر کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها