X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 107
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 84

حمله به پله دوم/ فولاد بدون دو غایب سرشناس راهی اصفهان شد

حمله به پله دوم/ فولاد بدون دو غایب سرشناس راهی اصفهان شد

فولاد که طی ۱۰ بازی آخر خود در لیگ بر‌تر شکست نخورده‌ است می‌تواند با شکست سپاهان حتی به رتبه دومی هم چشم بدوزد


فولاد خوزستان که نتوانسته بود از ابتدای لیگ موفق ظاهر شود از اواسط نیم‌فصل اول جان گرفت و به یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی تبدیل شد.


فولادی‌ها که تا امروز ۳۰ امتیاز گرفته‌اند دو بار به‌طور فاحش از اشتباهات داوری لطمه دیدند که از قضا هر دو بار شاهین حاج‌بابایی قاضی میدان بوده است. بار اول که بازی برده را با باخت عوض کردند و این اتفاق منجر به خداحافظی یک کمک‌داور از دنیای داوری شد! و بار دوم در دیدار این تیم برابر داماش که داور یک پنالتی مشکوک در اوایل بازی گرفت.


فولادی‌ها در دیدار بعد در حالی برابر سپاهان قرار خواهند گرفت که چندی قبل در اصفهان و در چارچوب جام حذفی به دیدار این تیم رفتند و در جدالی پایاپای در دقایق آخر بازی را باختند. فولاد که طی ۱۰ بازی آخر خود در لیگ بر‌تر شکست نخورده‌ است می‌تواند با شکست سپاهان حتی به رتبه دومی هم چشم بدوزد.


کاروان فولاد امروز ساعت ۸ به اصفهان پرواز می‌کنند تا دو روز قبل از بازی در اصفهان حضور داشته باشند. فولادی‌ها در این بازی دو بازیکن محروم به نام‌های عبدالله کرمی و ارشاد یوسفی دارند. به احتمال فراوان لئاندرو پادوانی به جای کرمی بازی خواهد کرد و کادر فنی فولاد برای جانشینی دروازه‌بان نیز دو بازیکن جوان به نام‌های مظاهری و سلیمی دارند که هر دو به یک اندازه برای بازی در اصفهان شانس دارند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها