X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1394, 11:32
کد خبر: 10758
نظرات: 0

خاطره بازی با دیدار سپاهان - فولاد

وقتی سپاهان در وقت‌های اضافه از شکست پیروزی ساخت

وقتی سپاهان در وقت‌های اضافه از شکست پیروزی ساخت وقتی سپاهان در وقت‌های اضافه از شکست پیروزی ساخت
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در دومین سال حضور امیر قلعه نویی در سپاهان، این تیم در اوایل نیم فصل دوم و وقتی که لیگ کم کم به روزهای داغ خود نزدیک می‌شد در سرمای فولادشهر میزبان فولاد بود. فولادی که با چند بازیکن جوان از جمله آرش افشین خط حمله زهرداری داشت.
در آن دیدار ابتدا فولاد بود که با گل دقایق پایانی نیمه اول توسط رضا نوروزی برنده به رختکن رفت اما سپاهان در شروع نیمه دوم فقط 7 دقیقه زمان می‌خواست که توسط ابراهیم توره بازی را به تساوی بکشاند. در حالی که سپاهان برای به ثمر رساندن گل برتری روی دروازه مهمان خود فشار می‌آورد در یک ضد حمله آرش افشین با سرعت و تکنیک خود خط دفاع سپاهان که آن روز شامل عقیلی، بنگر و حسینی بود را جا گذاشت و دروازه مهدی رحمتی را برای بار دوم در دقیقه 74 گشود.
سپاهان که 12 بازی قبلی خود را بدون شکست پشت سر گذاشته بود اما پا پس نکشید و تا آخرین ثانیه‌های بازی برای پیروزی تلاش کرد. معجزه برای سپاهانی‌ها اما در دقایق تلف شده نیمه دوم رخ داد جایی که ابتدا محسن بنگر در دقیقه 93 گل تساوی را به ثمر رساند و سپس این ابراهیم توره بود که گل دوم خود در این بازی را در دقیقه 96 زد تا هر 3 امتیاز به جیب میزبان ریخته شود.
سپاهان در نهایت پس از 21 بازی بدون شکست در آن فصل در کرمان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب مس شد اما آنها در پایان لیگ برای سومین بار قهرمان شدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها