X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1394, 19:10
کد خبر: 10799
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 8

با سپاس از عکاسان هواداری سپاهان

روز جهانی عکاس گرامی باد

روز جهانی عکاس گرامی باد روز جهانی عکاس گرامی باد
امروز برابر با 19 آگوست (28 مرداد) در تقویم بسیاری از کشورهای جهان بعنوان روز جهانی عکاسی نامگذاری شده است. رشته ای که یکی از مهمترین اختراعات بشر در قرن نوزدهم بوده است. از آن هنگام که لوئی داگر در پاریس تابستانی فرایند خود را علنی نمود تا امروز، عکاسی راه درازی طی کرده است؛ تغییرات زیادی به خود دیده و روز به روز بر ضریب نفوذش در میان مردم و جوامع به ویژه پدیده بزرگ فوتبال افزوده شده است.
عکاسی در طی تمام این سال‌ها پرتوی درخشان بر بسیاری از گوشه‌های تاریک یا ناشناخته‌ی زندگی بشر انداخته است و از پس این سال‌ها به یکی از موثرترین، نیرومندترین، سریعترین و پرطرفدارترین ابزار و رسانه‌های بشر برای ارائه‌ی اندیشه‌ها و بیان احساساتش تبدیل شده است.

پایگاه خبری طوفان زرد برخود لازم می داند ضمن تبریک روز جهانی عکاس از همه عکاسان حوزه ورزشی فوتبال به ویژه آقایان سید سجاد حسینی نژاد ، شهرام شریفی ، مهدی زرگر و خانم ریحانه راد که نقش موثری در اطلاع رسانی تصویری رسانه های هوادارای باشگاه سپاهان ایفا می کنند کمال تشکر را داشته باشد. بدون شک تجلی زحمات این قشر ساعی که با زمان ، امکانات ، تجهیزات و تلاش بی وقفه خود نقش موثری در پویایی سایت های هواداری دارند قابل توصیف نیست. امیدواریم این عزیزان با پیشرفت روزافزون، همچون گذشته، مایه فخر جامعه هواداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشد
روز جهانی عکاس گرامی باد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها