X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1394, 21:02
کد خبر: 10857
خبرنگار: HSH
نظرات: 6

به مساوی راضی نیستم

اسکوچیچ: هیچوقت در فولادشهر بازنده نبودم

اسکوچیچ: هیچوقت در فولادشهر بازنده نبودم اسکوچیچ: هیچوقت در فولادشهر بازنده نبودم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، اسکوچیچ در نشست خبری ابتدا روز عکاس را تبریک گفت و در ادامه پاسخگوی خبرنگاران بود:
هیچوقت به مساوی راضی نیستم
من هیچوقت به نتیجه مساوی راضی نیستم اما با توجه به اتفاقات به مساوی راضی بودم. در 15 دقیقیه اول اشتباهات فاحشی داشتیم و موقعیت های زیادی به سپاهان دادیم. در این هفته روی توپ های ارسالی سپاهان کار کردیم اما باز هم اشتباه کردیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم دفاع نکنند اما در نیمه دوم بازیکنان خود به خود عقب کشیدند. هافبک های دفاعی ما در خطوط دفاعی آب شدند و فضاهای مناسبی را به سپاهان دادیم.متاسفانه این مشکلات به تفکرات بازیکنان ما برمی گردد. هر وقت فکر می کنید مدعی هستید تیم های دیگر بیشتر فشار می آورند و مقابل استقلال خوزستان بازیکنان جوان ما نتوانستند فشار را تحمل کنند.

افراد قدرتمند در لحظات سخت خودشان را نشان می دهند
سال گذشته تیم دچار بحران شدیدی شد و بازیکنان ما در حال حاضر بازیکنان فیکس تراکتور وملوان است. سپاهان بیشتر از ما بازیکن از دست نداده اما بازیکن جایگزین کردند. من چنین اتفاقاتی را به یاد ندارم ولی همیشه افراد قدرتمند در لحظات سخت خودشان را نشان می دهند.من از بازیکنان نخواستم عقب نشینی کنند و دلیلش هم این بود که هافبک های دفاعی ما به خط دفاعی چسبیدند.

در اصفهان بازنده نبودم
من اصفهان را دوست دارم چون هیچوقت در این ورزشگاه بازنده نبودم و با هر تیمی که جلوی ذوب آهن و سپاهان کار کردم بازنده نبودم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها