X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1394, 21:15
کد خبر: 10863
خبرنگار: HSH
نظرات: 21

در این بازی دست مان خالی بود

فرکی: از ارزش های سپاهان کم نشد

فرکی: از ارزش های سپاهان کم نشد فرکی: از ارزش های سپاهان کم نشد
حسین فرکی سرمربی سپاهان این بار نتوانست در اصفهان ، تیم سابقش را شکست دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، فرکی بعد از این بازی در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود: در این بازی به دنبال سه امتیاز بودیم اما این اتفاق نیفتاد. این مساوی از ارزش های تیم مان کم نکرد .

ما این بازی را نبردیم یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم و در این بازی دست مان خالی بود. ما از یک هافبک در خط دفاع استفاده کردیم و در نبود دو بازیکن خارجی تیم مان را چیدیم. ما دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول موقعیت های زیادی را از دست دادیم و در مجموع بازی دست ما بود و پیش بینی می شد که فولاد بسته بازی می کند اما از طریق ضدحملات به گل نرسید.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از مالکیت توپ و موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و تنها یک بار عبدالله کرمی توانست برای ما گلزنی کند. در پایان بازی به رختکن رفتم و به بازیکنانم تبریک گفتم چون از عملکرد آنها راضی بودم. آنها نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدند و حیف شد که نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به عملکرد داور در این مسابقه اظهار داشت: ما یک گل به ثمر رساندیم که داور آن را آفساید اعلام کرد که فکر می‌کنم تصمیم داور اشتباه بود. در مورد خطای که در محوطه جریمه روی حاج‌صفی انجام شد هم نمی‌دانم چه بگویم امیدوارم داور به ضرر ما سوت نزده باشد. به هر حال امروز امتیازات تقسیم شد و فولاد به عنوان یکی از تیم‌های مدعی چند سال اخیر یک بازی تدافعی مقابل ما انجام داد که کار‌مان را سخت کرد.

فرکی در مورد حمایت تماشاگران از محرم نویدکیا تصریح کرد: من احترام خاصی برای تماشاگران قائل هستم و معتقدم آنها حق دارند حرف بزنند اما در فضایی خودمانی؛ خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینیم تماشاگران محرم را تشویق می‌کنند چرا که تشویق وی حمایت از سپاهان است.

وی ادامه داد: به نظر من محرم هم باید اقدامی کند و خودی نشان دهد و اجازه ندهد آدم‌هایی که در لباس دوست می‌خواهند دشمنی کنند با هواداران سپاهان ترکیب شوند. ما دوست نداریم خارج از تعهدات خودمان عمل کنیم؛ محرم در کنار ما است و مسئولان هم باید اقدامی کنند تا شرایط به سود سپاهان شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: دوست دارم کارهای دلخواهم را انجام دهم اما انتظاراتی که از سپاهان است کارم را سخت می‌کند. به نظر من دفاع ما امروز عملکرد خوبی داشت اما کلاً مشکلاتی داریم که باید آنها را رفع کنیم. برای مثال اگر امروز کرمی ۳ کارته می‌شد نمی‌دانم برای بازی بعد چه کار باید می‌کردم.

فرکی در خصوص شرایط کلی سپاهان عنوان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم دلخوری من از این است که چرا اتفاقاتی افتاده که دست من خالی شود و نتوانم جواب خبرنگاران و هواداران را بدهم. یک نفر خودش را جای من بگذارد آیا در این شرایط باید تیم را رها کنم و بروم یا بایستم و تلاش کنم؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: آیا فکر می‌کنید اگر من می‌دانستم ۶ بازیکن سپاهان مثل نویدکیا، پادوانی، پر‌یرا، شریفی، حاج‌صفی و... در سپاهان نیستند من هدایت این تیم را قبول می‌کردم؟ به هر حال به خاطر مردم و تماشاگران مجبورم بمانم و کار را جمع کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها