X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1394, 11:28
کد خبر: 10899
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 44

علت قهر کاپیتان مشخص شد؛

عالیجناب خاکستری، کاسه صبر محرم را لبریز کرد

عالیجناب خاکستری، کاسه صبر محرم را لبریز کرد عالیجناب خاکستری، کاسه صبر محرم را لبریز کرد
دلیل ناراحتی و قهر محرم نوید کیا مشخص شد و این هافبک طراح بروز برخی رفتارهای غیرورزشی را دلیل دوری خود از میادین ورزشی بیان کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، با انتشار خبر برکناری خلیلیان ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، ناگهان خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر این که "محرم نویدکیا برای چندمین بار مصدوم شد."
اخباری که هرچند کم و بیش از سوی برخی نزدیکان این بازیکن موثر و با اخلاق فوتبال کشورمان تکذیب می شد، اما مسئولان باشگاه علت نبودن نام محرم در لیست 18 نفره تیم سپاهان را همچنان مصدومیت وی بیان می کردند تا این که ناگهان پرده از برخی حقایق برداشته شد و زمزمه هایی از قهر هافبک طراح تیم سپاهان به گوش رسید.
نبود محرم هرچند برای تیم سپاهانی که بنا بر اشتباه مدیران تیم "پادوانی"و "پریرا" را نیز در اختیار نداشت، می توانست گران تمام شود، اما انسجام تیمی تا هفته سوم مانع این امر شد و خیلی توجهات را به نبود بازی ساز حرفه ای این تیم جلب نکرد، اما در هفته چهارم که سپاهان در نبود بازیکنان کلیدی خود از جمله هادی عقیلی، پریرا، پادوانی و محرم نویدکیا با نتیجه یک بر یک برابر فولاد خوزستان متوقف شد، سئوال های زیادی از چرایی نبود محرم در تیمی که همواره از محبوبترین تیم طول عمر وی یاد شده ، مطرح نمود.
غیبتی که می تواند در آینده این تیم و باحتمال جدایی حاج صفی و شریفی از سپاهان برای قهرمان دوره قبل لیگ برتر گران تمام شود.
در این میان آوازه جدایی محرم از سپاهان به شورای شهر هم کشیده شد و در حالی که محمد خلعتبری عنوان کرده که "محرم نه تنها پاسخ تلفن مسئولان تیم، که حتی پاسخ تلفن های من را هم که از دوستان نزدیک وی هستم نمی دهد،" اعضای شورای شهر اصفهان خواستار پیگیری این موضوع شدند و از وی خواسته اند به تیم محبوب شهر بازگردد، اما به خوبی می توان ریشه این اختلاف نظرها را در دخالت های برخی افراد در تیم دانست.
ریشه اختلاف محرم نویدکیا با مسئولان باشگاه سپاهان مربوط به دیروز و امروز نیست و شاهد این موضوع نیز چهره ناراحت وی در روز تودیع "زلاتکوکرانچار"، سرمربی سابق وکروات تیم سپاهان است که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار و هرچند این سرمربی حرفه ای فوتبال دنیا از حضور در این مراسم سر باز زد، اما علاوه بر محرم نویدکیا، ترک زود هنگام سالن توسط خلعتبری ، عقیلی،شریفی و دیگر بازیکنان تیم سپاهان نشان از نارضایتی آنان از این جابجایی داشت.
جابجایی که خیلی زود مهرزاد خلیلیان،مدیرعامل وقت باشگاه سپاهان را پشت میز مصاحبه مطبوعاتی نشاند و باعث شد تا ضمن تقدیر و تشکر از حسین فرکی،سرمربی جدید سپاهان، به عنوان مربی با اخلاق و حرفه ای کشور، تلویحا عنوان کند که خود وی نیز با این جابجایی موافق نبوده و برکناری کرانچار به وی تحمیل شده، اما انتخاب فرکی نظر وی نیز بوده و با این انتخاب کاملا موافق است.
با این مصاحبه از سوی مدیرعامل وقت باشگاه سپاهان، ناگهان موضوع منشوری شدن کرانچار مطرح و به نوعی موضوع اخلاقی وی برسر زبان ها افتاد تا جایی که باردیگر این موضوع با واکنش تند خلیلیان مواجه شد و گفت: "برخی از نزدیکان خود ما برای این که روی کارهای خود سرپوش بگذارند، با آبروی مربی کروات تیم سپاهان بازی می کنند که این کار به دور از انصاف و اخلاق بوده و اگر ادامه یابد ضمن این که با مطبوعات با صراحت سخن خواهم گفت، شکایت از این افراد را نیز در دستور کار باشگاه قرار خواهم داد."
پس از موضع گیری تند خلیلیان علیه رسانه ها و افرادی که به این موضوع دامن می زدند، زمزمه هایی به گوش رسید که این اخبار بیشتر از داخل باشگاه سپاهان منتشر شده و خبر استفاده کرانچار از مسکرات نیز از دل باشگاه بیرون آمده است.
همان روزها زمزمه هایی نیز از دخالت های بی مورد "عالیجناب خاکستری "باشگاه سپاهان به گوش می رسید و نوک تمام پیکان ها به سوی یک نفر چرخید که به ظاهر یک تنه تبعات تمام اتفاقات تیم را پذیرفته و برخلاف تیم های تهرانی که هرگونه تغییر را ابتدا از روی سکوها آغاز می کنند،بدون توجه به نظر هوادارن و بدون استفاده از اهرم لیدرها وتهییج تماشاگران، تیغ جراحی و چوب حراجی به دست ، در صدد یکدست کردن تیم سپاهان بود.
از سوی دیگر خبرهای تایید نشده ای نیز از فعالیت یکی از نزدیکان "عالیجناب خاکستری" سپاهان در خرید و فروش بازیکنان خارجی به گوش می رسید که ظاهرا چندباری با پیشنهاد های وی ازسوی مدیران بالادستی باشگاه در خصوص گزینه های پیشنهادی به سپاهان مخالفت شده و همین امر زمینه جابجایی بزرگتری در تیم را آن هم چندروز مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر ،فراهم آورد.
اما ظاهرا جابجایی مهرزاد خلیلیان این بار کاسه صبر کاپیتان را لبریز کرده و باعث شده تا حداقل به نشانه اعتراض هم که شده عطای تیم را به لقایش ببخشد و علاوه بر خانه نشینی، تلفن خود را نیز خاموش کند تا او هم مانند صدها هزار هوادار تیم سپاهان، بازی های زردپوشان را از تلویزیون دنبال کند.
در این میان هرچند گمانه زنی ها در این زمینه بسیار زیاد است، اما یکی از نزدیکان وی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: محرم از دخالت های "آقای خاص"در تیم ناراحت است و تا زمانی که تکلیف دخالت های غیر ورزشی در این تیم مشخص نشود، وی قصد بازگشت به سپاهان را ندارد.
حالا هرچند از قبل هم می شددلیل قهر کاپیتان را حدس زد،اما باید منتظر واکنش باشگاه بود و دید آیا مدیرعامل جدید سپاهان که از چهره های ورزشی و با سابقه در این زمینه می باشد ، می تواند از این پیچ خطرناک عبور کند یا خیر؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها