X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 مرداد 1394, 23:13
کد خبر: 10983
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 8

شریفی در سپاهان ماندنی است

سفر به اتریش ، چیزی شبیه هفت خوان!

سفر به اتریش ، چیزی شبیه هفت خوان! سفر به اتریش ، چیزی شبیه هفت خوان!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، چندی پیش اخباری از تمایل باشگاه اتریشی برای جذب مهاجم جوان سپاهان یعنی مهدی شریفی در رسانه های کشور منتشر شد.
اخباری که هر چند از سوی برخی هواداران سپاهان عملکرد شریفی را در هفته های اخیر تحت الشعاع قرار داد و او را از روزهای اوج خود دور کرد اما در واقع عملی شدن آن هم به سادگی انجام پذیر نیست.
به انضمام عدم رضایت باشگاه اصفهانی برای این انتقال، حسین فرکی هم که از چهار هفته پیش با دردسر بزرگی یعنی مشکل قرارداد شیمبا مواجه شده بود حالا به هیچ عنوان حاضر نیست یک مهاجم دیگر تیمش را کنار بگذارد. اگرچه حضور خلعتبری با تجربه و نجفی جوان در این پست تا حدودی بتواند خلاء وجود بازیکن برزیلی را جبران کند اما به یقین این تیم در ادامه راه خود برای حضور در سه جبهه دچار مشکلات بزرگتری نیز خواهد شد.
از طرفی باشگاه راپیدوین اتریش که تا امروز فقط در رسانه ها خواهان مهاجم شماره بیست سپاهانی ها بوده و هنوز به صورت رسمی وارد عمل نشده است با سیاست جدیدی دست و پنجه نرم می کند. احتمالاتی همچون عدم تمدید قرارداد با بازیکن اسبق یا خارج کردن یک بازیکن دیگر خود، از مهدی سپاهانی ها و احتمالا یک بازیکن ایرانی دیگر ، گزینه های «آلترناتیو» ساخته است.
گزینه ای که با تمام تبصره ها و رخ دادن احتمالات موجود تا آخرین مرحله ، برای مهدی شریفی و آن بازیکن شانسی برابر و پنجاه درصدی قائل است.
به جز موارد مطرح شده ، نکته ای دیگر در خصوص این انتقال بیان می شود. و آن هم چیزی جز وضعیت نظام وظیفه نیست. وضعیتی که حالا به مهدی شریفی ، برچسب بازیکن سرباز می زند و فعلا به واسطه معافیت موقت تحصیلی از ملوانی یا تراکتوری شدن او در لیگ پانزدهم جلوگیری کرده است. اگرچه همچون همه قوانین موجود در فوتبال ما ، برای این قانون هم تکنیک یا ضدقانون «بورسیه تحصیلی» وجود دارد اما سازمان نظام وظیفه هم به شدت نسبت به تکرار خاطره مهرداد پولادی حساس شده است. عواملی که حالا از سفر مهدی جوان به اتریش چیزی همانند هفت خوان رستم ترسیم کرده است.
مسیری که البته اگر قرار بر پیمودن آن باشد، فقط در فوتبال ما و فقط از عهده اساطیر خاص ، خاکستری و افسانه ای ما ، همچون رستم بر می آید!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها