X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 شهریور 1394, 17:58
کد خبر: 11011
خبرنگار: sepahanfc
نظرات: 4

در حاشیه بازی های لیگ برتر

دست‌های مهربان مقابل قهرمان

دست‌های مهربان مقابل قهرمان دست‌های مهربان مقابل قهرمان
به گزارش طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، روز شنبه 7 شهریور در زمین چمن باشگاه‌سپاهان دیداری دوستانه بین ترکیب اصلی تیم سپاهان و نوجوانان زیر 13 سال تحت حمایت «بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان» برگزار می‌شود.

این حرکت خیرخواهانه به همت امور فرهنگی باشگاه‌سپاهان با همکاری بنیاد مذکور به منظور افزایش روحیه کودکان تحت‌پوشش و ارتقای حس خودباوری و تغییر فرهنگ حمایت از ایتام نیازمند، انجام می‌شود و نگاه حمایتی‌مالی از ایتام به حمایت‌های معنوی تغییر خواهد کرد .

مدیر امور فرهنگی سپاهان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: ازیک سال پیش‌برنامه‌ریزی‌های این بازی انجام شده و به دلیل ارتقاء روحیه و افزایش اعتمادبه‌نفس نوجوانان بنیاد این کار خداپسندانه انجام شد.

محسن شکل‌آبادی ادامه داد: امید است این بازی دوستانه و دیدن بازیکنان اصلی سپاهان بتواند در دل این نوجوانان حتی برای لحظه‌ای شادی و امید ایجاد کند زیرا یکی از چارچوب‌های فرهنگی باشگاه سپاهان همین کارهای خداپسندانه وخیرخواهانه است .

وی یادآوری کرد: تعدادی از بازیکنان سپاهان از جمله محرم نویدکیا و هادی عقیلی از حامیان بنیاد دست‌های مهربان هستند.

قبل از انجام بازی اصلی در سالن چمن مصنوعی باشگاه سپاهان 2 روز پی در پی با تیم سپاهان تمرین صورت می‌گیرد و بازی اصلی در دو نیمه 10 دقیقه‌ای با حضور افتخاری ورزشکاران و هنرمندان مشهور اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین در این دیدار دوستانه، مدیر عامل باشگاه، جمعی از مدیران و سرپرست‌باشگاه، نماینده سازمان لیگ، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی باقربیگی(نماینده شورای‌شهر اصفهان) و جمعی از مدیران بنیاد نیکوکاری حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، هیچ‌گونه بلیت‌فروشی در این مراسم صورت نمی‌پذیرد و تمامی شهروندان مهمان ایتام این مجموعه هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها