X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 شهریور 1394, 08:52
کد خبر: 11113
خبرنگار: lark
نظرات: 6

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

جدال بی‌ثمر شاگردان ونگر و راجرز

جدال بی‌ثمر شاگردان ونگر و راجرز جدال بی‌ثمر شاگردان ونگر و راجرز
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

شاگردان فان خال که دو بازی اول لیگ را با پیروزی شروع کرده بودند به اولین تساوی خود در این فصل در برابر نیوکاسل دست پیدا کردند. شیاطین سرخ با این تساوی، 7 امتیازی شدند. در بعد از ظهر بارانی هاوتورنز شاگردان مورینیو پس از شکست سنگین برابر سیتی باید به مصاف وست برومویچ به هدابت تونی پولیس می رفتند، تیمی که از سال 2011 به این طرف موفق به پیروزی در خانه اش نشده بودند اما توانستند پس از 40 دقیقه ده نفره بازی کردن سه امتیاز شیرین و سخت این مسابقه را به حساب خود واریز کنند. از نکات جالب توجه این بازی گلزنی پدرو پس از پیوستن به آبی های لندن در نخستین حضورش بود. در ادامه دیدار های این هفته رقابت های انگلستان، تیم های منچستر سیتی و اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف یگدیگر رفتند که در نهایت منچستر سیتی موفق شد اورتون را در خانه خود شکست دهد. در آخرین دیدار این هفته تیم آرسنال در استادیوم امارات میزبان لیورپول بود که در پایان موفق به کسب نخستین پیروزی خانگی این فصلش نشد. شاگردان ونگر که در اولین بازی فصل در خانه به وستهام باخته بودند انگیزه زیادی برای جبران آن شکست داشتند، ولی راجرز و تیمش با خنثی کردن حملات توپچی‌ها موفق شدند برای سومین دیدار متوالی دروازه‌شان را بسته نگه دارند و با یک امتیاز ارزشمند لندن را ترک کنند. در پایان این هفته منچستر سیتی با 9 امتیاز صدرنشین است.


جدال بی‌ثمر شاگردان ونگر و راجرز

اولین بازی از هفته اول فصل 2015/16 سری آ ایتالیا، بین تیم های آ اس رم و هلاس ورونا در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی برگزار شد که در آخر دیدار افتتاحیه سری آ با نتیجه تساوی 1-1 پایان یافت. یوونتوس اولین بازی خود را در فصل جدید باخت تا مشخص شود برای تکرار قهرمانی، کار دشواری در پیش دارد. تیم 10 نفره آث میلان تن به شکست در خانه فیورنتینا داد. شاگردان روبرتو مانچینی با گل ثانیه های پایانی یووتیچ اولین دیدار خود را با پیروزی مقابل آتالانتا پشت سر گذاشتند.



دو تیم پاری سن ژرمن و مون پلیه در دیدار آغازین هفته سوم رقابت های لوشامپیونه فرانسه به مصاف هم رفتند و در نهایت علی رغم مصدومیت زودهنگام پاستوره و البته غیبت زلاتان و دی ماریا به علت مصدومیت، این شاگردان لوران بلان بودند که با تک گل بلاس متوئیدی در دقیقه 61 حریف خود را شکست داده تا با به دست آوردن سومین کلین شیت 9 امتیازی شوند. گفتنی است مکسول سازنده تک گل پاریسی ها این هفته صدمین دیدار خود را در این رقابت ها به انجام رساند. تیم فوتبال لیون متحمل شکست خانگی تلخی در برابر رن شد. موناکو و لیل در مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند و مارسی پیروزی خیره کننده ای را با نتیجه 6 - 0 به دست آورد. شاگردان بلان با گذشت 3 هفته از رقابتهای لیگ فرانسه صدرنشین هستند.



دیدار تیم های بایرن مونیخ و هافنهایم از هفته دوم بوندس لیگا آلمان در ورزشگاه راین نکر آرنا برگزار شد که در انتها مونیخی ها موفق شدند با نتیجه ی 2-1 هافنهایم را در خانه خود شکست دهند. در این بازی بواتنگ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و لواندوفسکی گل پیروزی بخش شاگردان گواردیولا را به ثمر رساند. لازم به ذکر است که گل مولر در دقیقه 80 مردود اعلام شد. بوروسیا دورتموند موفق شد در زمین اینگول اشتاد با نتیجه پرگل 4 -0 به برتری دست یافته و دومین برد متوالی خود را جشن بگیرد.



در هفته اول رقابت های لالیگا 2015/16، دو تیم اتلتیکو مادرید و لاس پالماس تازه وارد به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان سیمئونه کار خود را با سه امتیاز خانگی آغاز کردند. شاگردان لوئیز انریکه در مسابقه ای بسیار دشوار و در شبی که آلوز و بوسکتس را به علت مصدومیت از دست دادند، موفق شدند نخستین پیروزی خود را در لیگ اسپانیا به دست آورند. تک گل کاتالان ها را سوارس به ثمر رساند. از دست دادن پنالتی توسط مسی در این بازی از نکات قابل ذکر بود. بارسایی ها از بیلبائویی انتقام گرفتند که رویایشان برای فتح جام‌های شش‌گانه را نقش بر آب کرده بود. رئال مادرید فصل جدید را تحت هدایت رافا بنیتس در ورزشگاه ال مولینیون با قضاوت خاویر استرادا فرناندز آغاز کرد و توانست تنها يك امتياز از خانه خيخون دشت كند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها