X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 112
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

با همین بازیکنان توانستیم قهرمان نیم فصل لیگ شویم.

با همین بازیکنان توانستیم قهرمان نیم فصل لیگ شویم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال اکثر بازیکنان خوب لیگ را در تیم خود جمع کرده اما تیم ما هم نامش سپاهان است و با همین بازیکنان توانستیم قهرمان نیم فصل لیگ شود.


فرشید طالبی با اشاره به بازی تیمش در برابر مس کرمان اظهار کرد: به اعتقاد من در نیمه نخست بازی با مس خوب نبودیم اما در نیمه دوم بازیکنان تیم بازی خوبی را از خود ارائه کردند و موقعیت‌های بسیاری را ایجاد کردیم اما به گل تبدیل نشد.


وی تصریح کرد: تیم مس هم موقعیت‌هایی را داشت اما بیشتر موقعیت‌های این تیم از روی ضد حملات به دست می‌آمد اما به هر حال قسمت نبود در آن بازی با دست پر از میدان خارج شویم.


مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازیکنان تازه ‌وارد سپاهان تاکید کرد: گردان و حاج صفی که به تیم ما اضافه شدند تاکنون تمرین زیادی با تیم نداشته‌اند و به هماهنگی مطلوب دست پیدا نکرده‌اند.


وی با اشاره به شهاب گردان افزود: پست گلری پست بسیار مهمی بوده و متفاوت با سایر پست‌ها است، اعتماد به نفس در این پست مهم است اما به این سرعت نباید از گردان انتظار معجزه داشته باشیم و به یکباره این گلر را مورد حمله قرار دهیم چرا که دور از عقل است.


طالبی اضافه کرد: محمدباقر صادقی هم که در ابتدا به میدان آمد همه می‌گفتند که این دروازه‌بان جوان است و نمی‌تواند درون دروازه قرار بگیرد اما به مرور زمان تبدیل به یک گلر خوب شد و در این مورد هم تنها باید کمی سعه صدر از خود نشان دهیم تا گردان به شرایط ایده‌آل برسد.


وی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید تیم استقلال در نیم فصل تیم خود را به خوبی تقویت کرده و این کار سپاهان را برای قهرمانی سخت کند، افزود: همه می‌دانیم قلعه‌نویی همیشه با تفکر برد در بازی‌ها وارد می‌شود و اعتقاد دارد هر چه بازیکنان خوب بیشتری داشته باشد مانور بهتری روی تیم خود می‌تواند انجام دهد و در حال حاضر هم هر چه بازیکن خوب در ایران بوده را در تیم خود جمع کرده اما تیم ما هم نامش سپاهان است و با همین بازیکنان توانستیم قهرمان نیم فصل لیگ شود و در حال حاضر هم که تیم خود را با بازیکنان خوبی تقویت کرده‌ایم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که در نیم فصل دوم هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.


مدافع تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: البته در نیم فصل دوم بازی‌های به مراتب دشوارتری را پیش رو داریم اما من فکر می‌کنم با حداکثر یکدلی باز هم می‌توانیم قهرمان شویم.


وی گفت: در حال حاضر هم بازیکنان اتحاد و یکدلی بسیاری را با هم داشته و با یکدیگر مانند برادر هستند که خود این موضوع به اندازه یک قهرمانی ارزش دارد.


طالبی تاکید کرد: این صحیح است که در فوتبال ایران تاکتیک و بدن‌سازی مهم است اما از این مسائل مهم‌تر یکدلی و اتحاد بازیکنان با یکدیگر است که این موضوع هم در حال حاضر در سپاهان به اوج خود رسیده و امیدوارم که بتوانیم باز هم نتایج خوب خود را در نیم فصل دوم تکرار کنیم./ص

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها