X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 شهریور 1394, 15:44
کد خبر: 11225
خبرنگار: lark
نظرات: 5

شرایط خیلی خوبی داریم و هیچ مشکلی نداریم

خوروش: سپاهان خانه محرم است و هر زمان برگردد قدمش روی چشم ماست

خوروش: سپاهان خانه محرم است و هر زمان برگردد قدمش روی چشم ماست خوروش: سپاهان خانه محرم است و هر زمان برگردد قدمش روی چشم ماست
رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: از فردا (یکشنبه) تمرینات خود را در ورزشگاه جروکان از سر می‌گیریم البته به دلیل آنکه چمن زمین باغ فردوس در حال ترمیم است تا پایان هفته تمرینات ما در زمین جروگان برگزار می‌شود و پس از آن از هفته آینده دوباره در باغ فردوس تمرین خواهیم کرد. تمام بازیکنان حضور خواهند داشت و با جدیت به تمرین خواهند پرداخت. شرایط خیلی خوبی داریم و هیچ مشکلی نداریم و مطمئن باشید از این هم که الان هستیم بهتر خواهیم شد.
وی افزود: احسان حاج صفی دیگر با سپاهان نیست و به یکی از تیم‌های آلمان پیوسته است. اعلام کرده‌اند فعلا اسم باشگاه اعلام نشود تا مذاکرات حاج صفی نهایی شود. وی در مورد اینکه آیا این انتقال برای باشگاه منافع مالی خواهد داشت، تصریح کرد: انتقال حاج‌صفی برای باشگاه سپاهان منافع مالی دارد، اما این موضوع برای باشگاه اهمیتی ندارد و چیزی که برای ما مهم است، پیشرفت حاج صفی است. البته هنوز درخواست ITC حاج‌صفی از سوی باشگاه آلمانی به دست ما نرسیده است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره مهدی شریفی، گفت: هنوز هیچ دعوت‌ نامه رسمی از اتریش برای سپاهان نیامده است. ملاک دعوت نامه است. نه می‌توانیم بگوییم رفتن مهدی شریفی جدی است نه می‌توانیم بگوییم جدی نیست. به هر حال صحبت‌هایی شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که مگر انتقال شریفی با حاج صفی چه تفاوتی دارد، گفت: در قرارداد شریفی مانند حاج صفی بندی نیامده است که در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی بتواند جدا شود.
خوروش اذعان داشت: در بازی با سایپا سپاهان با کیفیت‌تر بازی کرد و احسان حاج صفی در آخرین بازی خود برای سپاهان، دِین خود را به این تیم ادا کرد و با زدن 2 گل نشان داد که یک سپاهانی اصیل است و هیچ ترسی از مصدومیت ندارد که رفتنش به اروپا را لغو کند.
وی درباره نویدکیا گفت: ما هم در روزنامه‌ها خوانده‌ایم که نویدکیا قرار است به سپاهان بازگردد. سپاهان خانه محرم است و هر زمان برگردد قدمش روی چشم ماست.
سرپرست تیم سپاهان در مورد آخرین وضعیت ITC دو بازیکن برزیلی این تیم تأکید کرد: وکیل باشگاه پیگیر وضعیت ITC پادوانی و شیمبا است و تا پایان هفته نتیجه آن مشخص می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان‌کرد: بدون شک در ادامه لیگ بازی‌ها سخت‌تر می‌شود بنابراین باید در این 3 هفته تعطیلی نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها