X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 113
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

جمشیدیان: ۳ سال پیاپی با سپاهان قهرمان لیگ شدم و افتخار می‌کنم که در این تیم ماندم

جمشیدیان: ۳ سال پیاپی با سپاهان قهرمان لیگ شدم و افتخار می‌کنم که در این تیم ماندم

احمد جمشیدیان امروز در گفت‌وگویی با اشاره به بازی تیمش در برابر مس کرمان اظهار کرد: نیمه نخست بازی با مس خوب نبودیم، اما نیمه دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و حتی یک توپ را به تیرک دروازه زدیم، اما در نهایت نتوانستیم به گل برسیم و بازی با شکست تیم ما همراه شد.


به نقل از فارس، وی با اشاره به بازیکنان تازه‌وارد سپاهان خاطرنشان کرد: دو بازیکن جدیدی که در بازی با مس برای ما بازی کردند، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و خوشبختانه این دو بازیکن خیلی زود با تیم هماهنگ شده‌اند و روی گل هم فاصله توپ با دروازه‌بان نزدیک بود و گردان کار خاصی نمی‌توانست انجام دهد و در سایر لحظات بازی هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.


بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به وضعیت تیم استقلال تأکید کرد: این تیم توانست مهر‌ه‌های خوبی را که در تیم‌های دیگر کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند و مربیان این تیم‌ها از این بازیکنان خوب غفلت کرده بودند را جذب کند و در حال حاضر هم استقلال با استفاده از همین نفرات در لیگ و جام حذفی توانست نتایج خوبی را کسب کند، چرا که این بازیکنان برای اینکه خود را ثابت کنند، بسیار باانگیزه ظاهر می‌شوند.


وی با اشاره به وضعیت رده‌بندی تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ بیان داشت: تیم ما هم‌اکنون تنها به صورت ظاهری در بالای جدول قرار دارد، اما هیچ رتبه‌ای ندارد، چراکه فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم بوده و با یک برد یا باخت تیم‌ها ۵ تا ۶ پله در جدول پایین و بالا می‌شوند و این جایگاه در حال حاضر هیچ اهمیتی برای ما ندارد.


جمشیدیان در پاسخ به این سئوال که اگر استقلال در این فصل قهرمان شود، پشیمان نمی‌شوید که چرا به این تیم نرفته‌اید، تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین فکری را نمی‌کنم؛ سه سال با این تیم قهرمان شدم و افتخار می‌کنم که در سپاهان ماندم، حتی اگر در پایان فصل رتبه دهم را کسب کنیم.


وی در پایان به بازی هفته آینده تیمش در برابر فولاد خوزستان اشاره و عنوان کرد: بازی بسیار سختی را مقابل این تیم داریم، اما خوشبختانه این‌طور که شنیدیم دو بازیکن تأثیرگذار این تیم در بازی برابر ما حضور ندارند که تأثیر بسیار زیادی روی این تیم دارد و ماهم با تمام قدرت مقابل این تیم ظاهر می‌شویم، چراکه قصد نداریم در دو بازی پشت سرهم نتیجه نگیریم و به طور حتم برای ۳ امتیاز این دیدار به میدان می‌رویم.


* لازم به ذکر است که ارشاد یوسفی و عبدالله کرمی دو بازیکن فولاد با دریافت کارت زرد در بازی با داماش گیلان سه اخطاره شدند و بدین ترتیب دیدار با سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر را از دست دادند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها