X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 شهریور 1394, 10:44
کد خبر: 11310
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

به حاجی‌صفی توصیه‌ای نکردم

فرکی: قرار بود نویدکیا یکشنبه سر تمرین حاضر باشد

فرکی: قرار بود نویدکیا یکشنبه سر تمرین حاضر باشد فرکی: قرار بود نویدکیا یکشنبه سر تمرین حاضر باشد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین فرکی با همه مشکلاتی که تا امروز در سپاهان با آن روبه رو شده مثل غیبت محرم نویدکیا و محروم بودن پریرا و پادوانی و در نهایت انتقال حاجی‌صفی به بوندس‌لیگای 2 تیمش را در صدر جدول نگه داشته است. او صبح دیروز جلسه‌ای را در همین رابطه با مسوولان باشگاه برگزار کرد. سرمربی سپاهان درباره این جلسه می‌گوید: «در این نشست مباحث مختلف باشگاه مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آن به وضعیت دو بازیکن برزیلی تیم (پادوانی و پریرا)، جدایی حاجی‌صفی و ... اختصاص داشت. قرار است تکلیف خارجی‌های تیم تا پایان هفته مشخص شود. من به حل مشکل آنها امیدوار هستم اما اگر این موضوع تحقق پیدا نکند تصمیماتی مد نظر دارم که در آن زمان اعلام می‌کنم.»
او درباره جدایی حاجی‌صفی می‌گوید: «حاجی‌صفی بازیکنی عاقل و پخته است و با وجود نیازی که به وی داریم او را در تصمیمی که گرفت، آزاد گذاشتیم. به هر حال تصمیمی است که حاجی‌صفی گرفته و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. سعی می‌کنیم با استفاده از نفرات دیگر و بازیکنان جوان تیم جای خالی او را پر کنیم همانطور که جای پریرا و پادوانی را فعلا به شکلی پر کرده‌ایم. ما می‌دانیم در نبود دو بازیکن برزیلی، حاجی‌صفی و محرم نویدکیا در ادامه راه کار سختی را داریم اما در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی بازی که در جام حذفی روز 20 شهریور با تیم مقاومت یا نماینده قزوین داریم، قرار داده‌ایم.» بدون تردید غیبت چند بازیکن کلیدی مشکلاتی را در ادامه راه برای سپاهان به وجود می‌آورد. فرکی می‌افزاید: «با توجه به غیبت نویدکیا، پادوانی، پریرا و جدایی حاجی‌صفی و همچنین بازیکنانی که در تیم ملی و تیم امید داریم و رفتن فوزیل به تیم ملی کشورش، نمی‌توانیم از وقفه‌ای که در لیگ برتر پیش آمده استفاده کنیم. در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و برای هماهنگی بیشتر بین همین بازیکنانی که هستند، قصد داریم در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گیتی پسند یا تیم امید یا جوانان خود برویم.» به نظر می‌رسد حسین فرکی هم از زمان دقیق بازگشت محرم نویدکیا خبر ندارد: «محرم با نیک‌فر، رییس هیات مدیره باشگاه صحبت کرد و قرار بود از یکشنبه به تمرینات تیم اضافه شود اما نمی‌دانم چرا در تمرین شرکت
نکرد.»
فرکی درباره بازی با گوام می‌گوید: «با توجه به شرایطی که گوام در جدول دارد این بازی برای ما 6 امتیازی است. برای موفقیت نباید به نام تیم‌ها توجه کرد و آنها را دست کم گرفت.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها