X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 شهریور 1394, 17:07
کد خبر: 11384
خبرنگار: Reza28
نظرات: 20

سپاهان جریمه می شود

آی‌ تی‌ سی شیمبا و پادوانی صادر می شود

آی‌ تی‌ سی شیمبا و پادوانی صادر می شود آی‌ تی‌ سی شیمبا و پادوانی صادر می شود
با توجه به پیگیری های وکلای باشگاه سپاهان به احتمال زیاد هفته آینده آی تی سی دو بازیکن خارجی این تیم صادر می شود.
باشگاه سپاهان برای حل مشکل دو بازیکن خارجی اش که می توانند در ادامه فصل کمک زیادی به این تیم بکنند کمر همت را بسته و از طرق مختلف به دنبال این است تا هر چه زودتر مجوز بازی این دو بازیکن صادر شود.یک وکیل ایرانی و یک وکیل انگلیسی سخت مشغول پیگیری پرونده این دو بازیکن هستند و به احتمال زیاد با رفع مشکل، این دو بازیکن می توانند از هفته آینده برای سپاهان به میدان روند. با صدور این رای شیمبا و پادوانی به اردوی سپاهان ملحق می شوند و دیگر لازم نیست مسوولان تا نیم فصل صبر کنند.با توجه به این مساله و صدور آی تی سی این بازیکنان می توانند در بازی با تراکتورسازی تیم را همراهی کنند.

باشگاه سپاهان جریمه می شود
مسوولان باشگاه سپاهان در ارسال مدارک به فیفا اشتباهی انجام داده اند که چون فرصت برای درست کردن این مورد نبوده ،آی تی سی این بازیکنان صادر نشده است.باقریان در همین مورد گفته بود؛«تمام ترانسفرها از طریق فدراسیون چک می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما چون تیم در اردوی ترکیه حضور داشت و این دو بازیکن دیر به اردو ملحق شدند و دو روز مانده به نقل و انتقالات رسمی فیفا مدارک به فیفا ارسال شد گویا نقصی در پرونده وجود داشته اما ما امروز آخرین مکاتبات را از طریق سپاهان و باشگاه برزیلی و فدراسیون فوتبال انجام داده‌ایم ولی کمیته نقل و انتقالات فیفا اعتقاد دارد در زمان مقرر مدارک ارسال نشده و به دلیل نقص در پرونده این مشکلات به وجود آمده است و امیدواریم و مطمئنم این مشکل حل خواهد شد.»با توجه به اینکه بازیکنان تخلفی انجام نداده اند و باشگاه مدارک را به اشتباه فرستاده به احتمال زیاد باشگاه اصفهانی از سوی فیفا جریمه خواهد شد.

خوروش: بازیکنان تخلفی نکرده اند
رسول خوروش سرپرست سپاهان در همین رابطه به ورزش سه گفت:ما اقدامات لازم برای دریافت مجوز بازی دو بازیکن خارجی انجام دادیم و هنوز نمی دانیم چه زمانی آی تی سی این بازیکنان صادر می شود. ما در این زمینه اشتباه کردیم.ما یک فایل را اشتباه دانلود کردیم و چون در روزهای آخر این کار را انجام دادیم فرصت درست کردن نداشتیم.ما مشکل دیگری نداریم . بازیکنان تخلفی انجام نداده اند و مشکل در فایل کردن و فرستادن رخ می دهد. از سوی فیفا بخشنامه ای به ما ارسال شده که باشگاه جریمه خواهد شد که از یک اخطار تا 14000 فرانک ممکن است جریمه شویم. به احتمال زیاد چون بار اول است فقط با همان اخطار ماجرا تمام می شود. نمی دانم چرا بحث پولشویی را مطرح کرده اند و اینکه این بازیکنان نمی توانند دوسال متوالی قرضی بازی کنند. شیمبا دو سال در فولاد بازی کرده و یک سال در سپاهان پس چطور توانسته سه سال بازی کند؟ واقعا این حرف ها دروغ است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها