X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1391, 14:44
کد خبر: 1143
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

خوروش: اشتباهات سهوی!! داوری به نفع تیم های مورد علاقه همچنان ادامه دارد

خوروش: اشتباهات سهوی!! داوری به نفع تیم های مورد علاقه همچنان ادامه دارد خوروش: اشتباهات سهوی!! داوری به نفع تیم های مورد علاقه همچنان ادامه دارد






مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: متاسفانه اشتباهات سهوی!! داوری به نفع رقبای سپاهان و برخی تیم های مورد علاقه همچنان ادامه داد.


رسول خوروش در گفتگو با پایگاه خبری سپاهان گفت: متاسفانه در این فصل سپاهان در بازی های متعدد و به اذعان کارشناسان برنامه نود قربانی اشباهات سهوی داوری شده است و در سوی دیگر هفته هاست که برخی تیم های مدعی و مورد علاقه همچنان از داوری سود می برند.

وی اضافه کرد:خیلی جالب بود که در هفته بیست و یکم نیز همچون هفته ی قبل یک پنالتی علیه تیم استقلال گرفته نشد و جالب تر اینکه برای ما جای سئوال است که آقای جواد نکونام در این دیدار دیگر باید چه کار می کرد که از زمین اخراج می شد و یا اخطار می گرفت. آن هم در مسابقه ای با حضور داوری که ید طولانی در دادن کارت های متوالی دارد. استقلال در هفته های اخیر و همینطور در جام حذفی از این اشتباهات بسیار نفع برده است.

خوروش ادامه داد: ما اطمینان داریم که این اشتباهات سهوی است!! اما دیگر کارد به استخوان مان رسیده است. طبق همین کارشناسی های برنامه نود در این فصل مقایسه کنید که سپاهان و استقلال هر کدام چند امتیاز از این اشتباهات نفع برده اند و هر کدام چند امتیاز ضرر کرده اند. این بررسی نتایج جالب توجهی را به شما ارائه می دهد.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: اشتباهات داوری برای سایر تیم ها به ویژه تیمهای مدعی شرایط را به گونه ای که رقم زده که هر چند شاید برخی اوقات متضرر شده باشند اما نفع آنها از این اشباهات بیشتر بوده و این سپاهان بوده که گرفتار کامل این اشتباهات سهوی شده است و جایگاه مطلوبش در جدول دچاره خدشه شده است و از سوی دیگر با عنایت به این اشباهات برخی تیم های مورد علاقه به صدر و جایگاه بسیار مطلوبی در جدول رسیده اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها