X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1391, 12:12
کد خبر: 1151
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

سوکای: گل زدن در دربی آنقدرها هم آسان نبود

سوکای: گل زدن در دربی آنقدرها هم آسان نبود سوکای: گل زدن در دربی آنقدرها هم آسان نبود






او که چند وقت پیش قرارداد خود با سپاهان را به مدت ۲ فصل تمدید کرد، از روزهای خوبی می‌گوید که در انتظار طلایی‌پوشان اصفهان است و با پیروزی مقابل استقلال در جام حذفی و رسیدن دوباره به صدر جدول آغاز خواهد شد.
شهرآورد اصفهان را چطور دیدی؟
به هر حال این بازی دربی بود و پیروزی در آن برای ما مهم بود اما این بازی قابل پیش‌بینی نبود؛ از آن نظر می‌گویم مسابقه سخت بود که سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و ذوب‌آهن برای جدا شدن از انتهای جدول به امتیاز این مسابقه احتیاج داشت؛ ذوب‌آهن هم تیم قدرتمندی بود و خوشحالم که مقابل این تیم و در شهرآورد اصفهان پیروز شدیم.
بالاخره در این بازی از ابتدا بازی کردی و دو گل به ثمر رساندی. این کار را کردی تا خودت را به کرانچار ثابت کنی؟
من در این بازی دو گل به ثمر رساندم و یک پنالتی هم گرفتم و به خاطر آن خیلی خوشحالم چون گلزنی در شهرآورد به این آسانی‌ها نیست. در مورد نیمکت‌نشینی هم بارها گفته‌ام که مشکلی ندارم و من باید هر زمان برای تیمم بازی می‌کنم، بهترین عملکردم را از خود به نمایش بگذارم. فعلا دوست دارم که سپاهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا برود و بار دیگر به صدر جدول برسد. مهم نیست که من در هر مسابقه صددرصد بازی می‌کنم یا یک یا دو دقیقه، بلکه مهم این است که سپاهان همه بازی‌های خود را ببرد و به صدر برسد.
شاید اگر در مسابقات از اول بازی کنم، برای خودم هم بهتر باشد اما به هر حال این تشخیص سرمربی تیم است و من در مورد آن هیچ حرفی بر زبان نمی‌آورم.
اما طبیعی است که یک بازیکن از نیمکت‌نشینی ناراحت باشد. اینگونه نیست؟
شاید طبیعی باشد اما برای من مهم نیست چون من باید در تمرینات همه توانم را به کار گیرم و دیگر با سرمربی تیم است که مرا بازی دهد یا ندهد. برای من سپاهان بهترین تیم ایران است و در حال حاضر قهرمانی این تیم برای من مهم‌تر از این است.
برخی می‌گویند بعد از این دو گلی که به ثمر رساندی دوباره در ترکیب اصلی به میدان می‌روی.
نمی‌دانم. مطمئن نیستم و برای دیدن این مسئله باید چند روز صبر کنید، اما باز هم می‌گویم که این مشکلی برای من ایجاد نمی‌کند.
با این دو گل ۸ گله شدی.
من فقط ۴ بازی فیکس بازی کردم و به ثمر رساندن ۸ گل در این کم مدت نسبتا خوب است اما می‌تواند بهتر باشد.
استقلال را می‌گیرید؟
بله. من مطمئن هستم که استقلال را می‌گیریم؛ شما ۵، ۶ بازی دیگر خواهید دید که سپاهان دوباره صدرنشین شده و استقلال را از پیش روی خود برخواهد داشت.
اما فاصله امتیازی شما با استقلال یعنی ۷ امتیاز ، امتیاز کمی نیست، البته شما یک بازی کمتر هم دارد.
به نظرم رسیدن به استقلال اصلا سخت نیست چون ما بازی‌های زیادی در پیش داریم و یک بازی رودررو با استقلال هم در تهران داریم که می‌توانیم در آن مسابقه نیز پیروز شویم و از استقلال امتیاز بگیریم. مطمئن باشید زمان زیادی در پیش داریم و می‌توانیم دوباره به صدر برسیم چون اگر یادتان باشد پارسال همین موقع ما نزدیک به ۶ امتیاز از استقلال عقب بودیم اما در پایان فصل قهرمان شدیم.
یک بازی سخت حذفی هم مقابل استقلال در پیش دارید. هنوز معلوم نشده که بازی در اصفهان است یا تهران اما در هر صورت مسابقه سختی در پیش خواهید داشت. حتی برخی می‌گویند استقلال با زدن ۵ گل به ابومسلم، می‌خواسته از سپاهان زهر چشم بگیرد.
اصلا کاری به این مسئله نداشته باشید چون جدای از آن، ‌دیدارهای استقلال و سپاهان همیشه سخت و جذاب بوده است، مخصوصا اینکه بازی حذفی است و به همین دلیل کسی نمی‌تواند بگوید کدام تیم برنده بازی خواهد شد. اما باور کنید که سپاهان در حال حاضر واقعا بهتر از استقلال است.
دوست داری در اصفهان بازی کنید یا تهران؟
برای ما بازیکنان فرقی نمی‌کند که در اصفهان بازی کنیم یا تهران چون در هر صورت پیروزی می‌خواهیم اما به خاطر تماشاگران دوست داریم در اصفهان بازی کنیم که تماشاگران خود را برای دیدار در ورزشگاه ببینیم و اینگونه بازی جذاب‌تر خواهد بود.
البته اگر بازی در اصفهان برگزار شود، کیفیت چمن روی آن تاثیرگذار خواهد بود.
درست است. زمین فولادشهر واقعا کیفیت لازم را ندارد و امیدوارم برای سال آینده ورزشگاه نقش‌جهان که نزدیک به اصفهان است، آماده شود تا سپاهان بتواند بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار کند.
به نظرت بازی سایپا چگونه پیش خواهد رفت؟
بازی سایپا هم یک مسابقه سخت برای ماست و این تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌گیرد اما باید مقابل سایپا به پیروزی برسیم تا به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.
راستی شنیدیم قراردادت را با سپاهان به مدت دو فصل دیگر تمدید کردی.
درست است، چند وقت پیش آقای رحیمی با من صحبت کرد و به من گفت که تو بازیکن خوبی برای سپاهان هستی و دوست داریم در سپاهان بمانی. من هم دوست داشتم در این باشگاه بمانم و به همین دلیل قراردادم را تمدید کردم. امیدوارم دوران خوبم را در سپاهان ادامه دهم زیرا سپاهان بهترین تیم ایران است و برای هر بازیکنی آسان نیست که در یک باشگاه خوب مثل سپاهان بازی کند.
این اقدام سپاهانی‌ها ما را یاد باشگاه‌های حرفه‌ای اروپایی انداخت.
البته؛ سپاهان هم مثل باشگاه‌های اروپایی حرفه‌ای عمل می‌کند و بازیکنان خوبش را نگه می‌دارد!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها