X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1391, 13:45
کد خبر: 1152
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

پنج‌شنبه سرنوشت‌ساز برای نقش‌جهان / ترکاشوند فردا به نقش جهان می‌رود

پنج‌شنبه سرنوشت‌ساز برای نقش‌جهان / ترکاشوند فردا به نقش جهان می‌رود پنج‌شنبه سرنوشت‌ساز برای نقش‌جهان / ترکاشوند فردا به نقش جهان می‌رود






مدیرعامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی فردا بار دیگر به نقش جهان می رود تا در پایان مهلت یک هفته ای به پیمانکار، وضعیت پیشرفت این ورزشگاه را از نزدیک بررسی کند.
سه شنبه هفته گذشته ترکاشوند، مدیرعامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و سرپرست معاونت عمرانی استاندار اصفهان راهی نقش جهان شدند و جلسه ای را به منظور بررسی آخرین وضعیت تکمیل این پروژه در محل ورزشگاه برگزار کردند. در این جلسه به پیمانکار ورزشگاه فرصت یک هفته ای داده شد تا با افزایش نیروهای کارگر به عملیات ساخت و تکمیل، سرعت ببخشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در جلسه سه شنبه گذشته از تهدید به قطع همکاری با پیمانکار ورزشگاه در صورت عمل نکردن به این دستور خبر داد.
قرار بود ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی دیروز در نقش جهان حاضر شود اما سفر وی به اصفهان به فردا موکول شد.
فردا روز سرنوشت سازی برای ورزشگاه نقش جهان است. در صورت ناراضی بودن مسوولان از روند پیشرفت ورزشگاه با پیمانکار پروژه قطع همکاری می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها