X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1391, 15:37
کد خبر: 1156
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 11

تقوی: سپاهان جزو بهترین‌های تاریخ باشگاهی ایران است

تقوی: سپاهان جزو بهترین‌های تاریخ باشگاهی ایران است تقوی: سپاهان جزو بهترین‌های تاریخ باشگاهی ایران است






سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز انتقاد تندی را نسبت به وضعیت داوری لیگ انجام داد. او معتقد است مسئولان به این بی‌عدالتی عادت کرده‌اند و هیچ فریادرسی نیست.

مجتبی تقوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی روز جمعه تیمش برابر سپاهان اصفهان بیان کرد: انصافا تمام بازی‌های نیم فصل دوم سخت شده‌اند. اصلا انگار در نیم فصل دوم تیم‌ها تغییر کرده‌اند و با تیم‌های دیگری بازی می‌کنیم. چون تیم‌ها در نیم فصل جابه‌جایی‌های زیادی داشتند و تیم‌هایی که از توانایی مالی برخوردار بودند توانستند بازیکن خوب جذب کنند و آن‌هایی هم نداشتند، بدون بازیکن ماندند.

سرمربی سایپا در ادامه درباره سپاهان نیز توضیح داد: همه می‌دانند که سپاهان جزو بهترین‌های تاریخ باشگاهی ایران است. این باشگاه همیشه ثبات داشته و به شخصه احترام ویژه‌ای برای آن قائلم. امیدوارم بقیه باشگاه‌ها هم چنین ساختاری داشته باشند اما سپاهان تمام امکانات مورد نیاز یک مربی را فراهم می‌کند.

وی همچنین درباره تنزل جایگاه سایپا در جدول به ایسنا گفت: به اعتقادم ثروت عادلانه در باشگاه‌ها تقسیم نشده و یک عده آنقدر دارند که نمی‌دانند با پول‌شان چه کار کنند و یک عده هم به پول یومیه خود محتاجند. اگر در حق ما هم بی‌انصافی نمی‌شد شاید جایگاه همین سپاهان را داشتیم و در کورس بودیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها