X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 شهریور 1394, 23:45
کد خبر: 11621
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 7

جو سازی گزارشگر علیه هواداران سپاهان

خبرنگار نود هواداران را تهدید به ضرب و شتم کرد!

خبرنگار نود هواداران را تهدید به ضرب و شتم کرد! خبرنگار نود هواداران را تهدید به ضرب و شتم کرد!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد بعد از ظهر روز جمعه در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران میان سپاهان اصفهان و سفیر قزوین اخباری از حواشی بوجود آمده میان هواداران سپاهان و گزارشگر نود بر روی خروجی بعضی از رسانه ها قرار گرفت. مطلبی با تیتر بی شرمانه «حمله هواداران تیم سپاهان به گزارشگر برنامه ۹۰» که در متن آن اینطور آمده بود: هواداران تیم سپاهان گزارشگر برنامه ۹۰ را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند!
در این میان اما مدیر رسانه ای سپاهان طی مصاحبه ای با خبرگزاری فارس هرگونه درگیری فیزیکی در این دیدار را تماما تکذیب نمود و عنوان کرد: آن‌چیزی که ما دیدیم تنها یک درگیری لفظی بود و به نظر می‌رسد التهاب این خبر زیاد شده باشد.
و اما نکته قابل تامل در خصوص خبر اغراق آمیز ارسالی از سوی گزارشگر نود آن جا بود که به گفته برخی هواداران حاضر در مجموعه ورزشی صفائیه و شاهدان عینی این دست اندرکاران دوربین نود بودند که آغازگر تنش و درگیری لفظی بین دو نیمه دیدار شدند. تا آنجا که گفته می شود این گزارشگر نود بود که هواداران را به «ضرب و شتم» تهدید کرد و سعی بر جوسازی علیه طرفداران این تیم داشت که البته با هوشیاری تعدادی از لیدرهای سپاهانی ختم و پایان یافت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها