X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1394, 11:39
کد خبر: 11695
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هرلحظه منتظر بازگشت محرم هستیم

فرکی: اطمینان دارم بازی این هفته ما برابر تراکتور بازی زیبایی خواهد شد

فرکی: اطمینان دارم بازی این هفته ما برابر تراکتور بازی زیبایی خواهد شد فرکی: اطمینان دارم بازی این هفته ما برابر تراکتور بازی زیبایی خواهد شد
حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار شفقناورزشی می گوید که که سپاهان استراتژی را برای آینده تدوین کرده و خود را با شرایط و برنامه ریزی ها وفق داده تا در هر سه جام در موفقیت لازم را کسب کند. گفت و گو سرمربی سپاهان با خبرنگار ما را در ادامه می خوانید:

شفقنا ورزشی : از بردی که در جام حذفی به دست آورده اید برای ما صحبت می کنید؟

– ما در ابتدای کار هدف گذاری ها را برای موفقیت و کسب بهترین نتایج و جایگاه در سه جامی که در آن حضور داریم ، گذاشته ایم و در گام اول در جام حذفی موفق شدیم به یک مرحله از هدف مان برسیم . در ادامه هم تلاش می کنیم در مراحل بالاتر همچنان با پیروزی کار را تا رسیدن به جام در این تورنمنت ادامه دهیم .

شفقنا ورزشی : حالا هم بازی مهمی پیش روی شماست . ارزیابی تان از بازی در لیگ برتر برابر تراکتورسازی چیست ؟

– این دیدار در سال های گذشته همواره مهم بوده واین مساله در این فصل هم وجود دارد . دو تیم جزو تیم های مدعی بوده و هستند که در فصل پیش قهرمان و نائب قهرمان شده اند . هر دو تیم مصمم هستند در این دیدار به پیروزی برسند و این موضوع می تواند بر جذابیت های این دیدار اضافه کند . درهر حال ما در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم وامیدوارم دو تیم دور از حساسیت ها در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه داده و ضمن احترام به یکدیگر دیداری تماشایی را برای هواداران دو تیم همراه گل به نمایش بگذاریم . من اطمینان دارم بازی این هفته ما برابر تراکتور بازی زیبایی خواهد شد .

شفقنا ورزشی : تقابل برخی سپاهانی های فصل قبل از جمله شجاع خلیل زاده و علی حمودی را چگونه می بینید ؟

– به هر حال این دو نفری که نام بردید فصل قبل با سپاهان بودند و امسال به تراکتور پیوسته اند و هیج حساسیتی برای بازی این نفرات مقابل سپاهان وجود ندارد . تعدادی از بازیکنان تراکتور از جمله سروش رفیعی ، سعید عبداله زاده و… درگذشته نه چندان دور شاگرد من بوده اند ومن برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم . این نفرات یک روز با ما بودند و برای موفقیت سپاهان تلاش می کردند و حالا به تراکتور متعهد هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد .

شفقنا ورزشی : در مورد وقفه ای که در لیگ وجود داشت و استراتژی تان برای ادمه لیگ برای ما توضیح می دهید ؟

– به هرحال این وقفه ها که دو سه هفته دیگر هم برای بازی ها وجود دارد ، طبق برنامه ریزی قبلی است و ما باید خودمان را با آن هماهنگ کنیم . بالاخره این مساله در برخی مواقع شرایط کار را برای ما سخت کرده و در بعضی موارد هم به سود ما شده . البته این مساله برای تیمی مثل ما که نماینده هایی را در تیم امید و تیم ملی بزرگسالان دارد ، کمی سخت است اما به هرصورت ما باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و استفاده از تجربه این شرایط سخت را برای تیم تسهیل نماییم .

شفقنا ورزشی : صحبت از تیم ملی شد.ارزیابی شما از تنایخ تیم ملی در بازی های اخیرش چیست ؟

– به هرحال برای اکثر اهالی فوتبال قابل پیش بینی بود که تیم ملی در مرحله اول صعود به جام جهانی مشکل چندانی نداشته باشد و امیدوارم این روند در مراحل بعدی و در برابر حریفان قدرتمندتر هم ادامه پیدا کند . مهمترین مساله در مورد تیم ملی حال حاضر ما مساله استفاده از نیروهای جوان و آینده داری است که تا به امروز به خوبی جواب اعتماد آقای کی روش و همکارانش ان را داده اند و به اعتقاد من این تیم نیازمند صبر و حوصله و حمایت و دادن زمان است تا به شرایط بهتر هم دست پیدا کند . نیروی جوانی تیم ملی درکنار کسب تجربه در بازی های بین المللی این امکان را برای این تیم به وجود می آورد که برای مراحل بعد با تجربه تر شده و بتواند در برابر حریفان بزرگ تر هم در نتیجه گیری موفق باشد .

شفقنا ورزشی : به عنوان سوال آخر؛ آخرین خبر از محرم نویدکیا چیست ؟

– ما همچنان از محرم بی خبر هستیم ولی هر لحظه منتظریم تا به تمرینات برگردد و در کنار ما به تیم اضافه شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها