X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1394, 18:14
کد خبر: 11712
خبرنگار: HSH
نظرات: 8

نسبت به عملکرد تیمم در آینده هم امیدوارم و هم ناامید

فرکی: استراتژی ما کسب سه امتیاز بازی با تراکتورسازی است

فرکی: استراتژی ما کسب سه امتیاز بازی با تراکتورسازی است فرکی: استراتژی ما کسب سه امتیاز بازی با تراکتورسازی است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل تراکتورسازی اذعان داشت: برای ما این دیدار اهمیت زیادی دارد و در این دیدار خانگی مثل سایر دیدارهای خانگی استراتژی ما این است که به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. تلاش می کنیم از بازی های خانگی استفاده کنیم. من احترام زیادی برای تراکتورسازی و هواداران این تیم قائل هستم. این تیم هواداران زیادی دارد؛ امیدوارم بازی خوبی پیش رو داشته باشیم. هواداران هر دو تیم هوادارانی بسیار خوب هستند. وقتی به پیشینیه هر دو تیم سپاهان و تراکتورسازی نگاه می کنیم امیدوار می شویم که فردا بازی تماشاگرپسند پیش رو داشته باشیم.
وی ادامه داد: شرایط سال گذشته هر دو تیم شرایط خوب و یکسان بود ولی امسال دو تیم هیچ کدام شرایط خوبی ندارند. من به شخصه از تیمم ناراضی هستم. نسبت به عملکرد تیمم در آینده هم امیدوارم و هم ناامید.
سرمربی سپاهان افزود: تراکتورسازی هم به دلیل تغییرات زیادی که در این فصل داشته هنوز نتوانسته عملکرد خوب خود در فصل گذشته را تکرار کند. امیدوارم جدای از تمام اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داده بازی خوبی فردا برگزار شده که تماشاگران لذت ببرند. خود من هم منتظرم تا ببینم فردا در مسابقه چه اتفاقاتی رخ می دهد.
وی در ارتباط با تعطیلات لیگ تصریح کرد: باید منتظر بود تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد و این تعطیلات در مجموع به سود ما بوده است یا به ضرر ما.
فرکی درباره مسابقه تیم های تراکتور و نفت در فصل گذشته و نقش این دو تیم در قهرمانی سپاهان خاطرنشان کرد: ما کار خود را در فصل گذشته از شش هفته به پایان شروع کردیم و هر شش هفته مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. ما برای تراکتور نیز مثل تمام تیم های دیگری که مقابل ما قرار می گیرند احترام زیادی قائل هستیم. البته احترام متقابل بین بازیکنان، هواداران و کادر فنی دو تیم وجود دارد.
سرمربی سپاهان در ارتباط با عملکرد بازیکن جوان تیم، روشندل اذعان داشت: در جام حذفی از وجود وی استفاده کردیم و در دقایقی از مسابقه وی عملکرد خوبی داشت. البته در دقایقی هم عملکرد او رضایت بخش نبود.
فرکی در رابطه با نظر خود نسبت به برادر لئوناردو پادوانی که در یک مسابقه دوستانه برای سپاهان بازی کرد گفت: او فعلا مهمان برادر خودش است و ما هم منتظر نظرات مسئولان هستیم. ممکن است یک ساعت دیگر، ممکن است یک هفته دیگر و ممکن است یک ماه بعد درباره او نظر داده شود. اما فعلا او با ما تمرین می کند.
وی در مورد غیبت محرم نویدکیا در هفته های اخیر و اینکه آیا این مساله این قدر بزرگ است که کسی نتوانسته جوابی به آن بدهد، تصریح کرد: از نظر من یک سری اتفاقات در چند هفته اخیر رخ داد؛ خواستم این مسائل در سکوت حل شود. امیدواریم که از طرف محرم هم قدم هایی برداشته شود. من چند سال است که دارم مربیگری می کنم ولی در نهایت در مقابل یکسری اتفاقات قرار داریم. اینها مسائلی است که من در اولویت کاری خود قرار می دهم. از جمله مساله مربوط به محرم نویدکیا که تلاش می کنم چنین مسائلی رخ ندهد. سال گذشته هم شرایط چنین بود. پارسال هم قبل از بازی با راه آهن بود که محرم مصدوم شد و چند هفته برای مداوا به سفر رفت. هنوز هم احترام زیادی برای محرم قائل هستم و او را فردی موجه و قابل احترام می دانم. مردم و هواداران بدانند من از طریق نامه ای از وی درخواست کردم که برگردد. همین الان هم از وی درخواست می کنم او به خاطر خودش، به خاطر هواداران، به خاطر تیمش برگردد. الان وقت آن شده که محرم خودش حرف بزند. در 5بندی که در نامه ام ذکر کردم یکی از آنها دفاع از محرم بود و اینکه به تیم بازگردد.
فرکی در خاتمه اظهار داشت: از هواداران می خواهم حضور پرشوری داشته باشند و به خوبی پذیرای هواداران تراکتور باشند. باید در کنار ورزش به دنبال این باشیم که فرهنگ و اخلاق را حفظ کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها