X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1394, 19:05
کد خبر: 11713
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

هواداران دو تیم را دعوت می کنم که با هم متحد باشند

اولیویرا: بازی در خانه سپاهان چندان کار آسانی نیست

اولیویرا: بازی در خانه سپاهان چندان کار آسانی نیست اولیویرا: بازی در خانه سپاهان چندان کار آسانی نیست
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان درباره بازی فردا مقابل سپاهان اظهار داشت: من چهار سال است که در ایران حضور دارم. در این دوران برای اولین بار است که می بینم خبرنگاران اصفهانی این جا حضور دارند. این خیلی خوشحال کننده است و از نکات مثبت امروز محسوب می شود. با تیمی بازی داریم که الان در صدر جدول است و مربی خیلی بزرگی این تیم را هدایت می کند. احترام فراوانی برای ایشان قائل هستم. احترام من به دلیل خدمات فراوانی است که فرکی برای فوتبال ایران انجام داده است. بازی در خانه سپاهان چندان کار آسانی نیست. سپاهان کار خود را در این فصل با قدرت آغاز کرده است. می دانیم که مشکلات زیادی در بازی مقابل این تیم باانگیزه و سازماندهی شده خواهیم داشت.
سرمربی تراکتورسازی گفت: فکر می کنم تیم ما نسبت به قبل از تعطیلات بهتر شده است. سعی می کنیم که بازی زیبایی انجام داده و سه امتیاز شیرین این مسابقه را به خود اختصاص دهیم.
وی درباره اختلافات بین هیات مدیره و کادر فنی تراکتورسازی که قبل از تعطیلات وجود داشت، خاطر نشان کرد: در این مواقع طبیعی است که سنگ های زیادی جلوی پای انسان انداخته می شود. اما مشکلات حل شده و ما همه در یک کشتی در کنار هم حضور داریم. لازم است که با هم متحد باشیم. هر اتفاقی که تاکنون رخ داده بود، الان دیگر تمام شده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد تونی اولیویرا درباره اتفاقات فصل گذشته و پیام این فصل خود به هواداران دو تیم اظهار داشت: فوتبال از حوادث و احساسات ساخته شده است. بعضی وقت ها این فاکتورها به شکلی معکوس جواب می دهد. نمی شود همیشه به یک شکل به این ماجراها نگاه کرد. اتفاقاتی که در 20 دقیقه آخر فصل گذشته رخ داد برایم مثل یک شوک بود. زیرا فکر می کردم قهرمان شده ایم؛ فکرش را در هنگام رفتن به رختکن نمی کردم که قهرمان نشده ایم. وقتی به رختکن رسیدم و دیدن چراغها تقریبا خاموش هستند و سر بازیکنان ما پایین است، مطمئن شدم که قهرمان نشده ایم. نه حاضران در استادیوم و نه تماشاگران پای تلویزیون باورشان نمی شد که سپاهان قهرمان شده است و همه فکر می کردند تراکتورسازی قهرمان لیگ شده است.
وی درباره رابطه میان هواداران سپاهان وتراکتورسازی گفت: ارتباط و اتحادی که بین سپاهان و تراکتورسازی وجود دارد خیلی عمیق تر از آن است که چنین وقایعی آن را از بین ببرد. من باز هم هواداران دو تیم را دعوت می کنم که با هم متحد باشند.
سرمربی تراکتورسازی درباره تمریناتی که برای مهاجمان خود در زمینه چهارچوب شناسی گذاشته بود، گفت: با توجه به دیدگاهی که نسبت به بازیکنان گذشته خود همچون ادینیو و سانتوز داشتم فصل را بسیار خوب در پیش روی خود می دیدم. اما وقتی فصل شروع شد متوجه شدم این بازیکنان را دیگر در کنار خود ندارم. در این شرایط باید انتخاب های جدید می کردم. راحت نیست که چنین کاری را در فوتبال ایران انجام داد. سال اولی که به ایران آمدم ادینیو مثل فصل پیش آماده نبود. اما با تمریناتی که با وی کردیم او را به سطحی رساندیم که آقای گل ایران شد. متاسفانه در این فصل بهترین گلزن ما شجاع خلیل زاده تنها دو گل زده است و لازم است این شرایط را تغییر دهیم و در خط حمله اعتماد به نفس بالاتری کسب کنیم. انتظار دارم این اتفاق فردا رخ دهد و تیم به شرایط خوب خود بازگردد.
وی درباره مربی پرتغالی که در فوتبال بانوان ایران حضور یافته، اذعان داشت: حضور النا کوستا در فوتبال ایران اتفاق مثبتی در فوتبال بانوان ایران است و باعث پیشرفت زیادی خواهد شد. من از حضور ایشان در فوتبال ایران خوشحال شدم.
تونی در خاتمه در ارتباط با شهر اصفهان خاطرنشان کرد: من شهر اصفهان را خیلی دوست دارم. طی 50 سالی که به عنوان مربی و بازیکن در فوتبال بودم، وقتی به اصفهان آمدم واقعا سورپرایز شدم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها