X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1394, 19:21
کد خبر: 11749
خبرنگار: niloofar
نظرات: 5

برای تراکتور همیشه سخت گیری زیادی می شود

اولیویرا:سپاهان و تراکتور دو قطب بزرگ فوتبال هستند

اولیویرا:سپاهان و تراکتور دو قطب بزرگ فوتبال هستند اولیویرا:سپاهان و تراکتور دو قطب بزرگ فوتبال هستند
سرمربی تراکتورسازی گفت:نمی دانم خطایی که روی بایرامی رخ داد پنالتی بود یا خیر؟
به گزارش کاپ، تونی اولیویرا در خاتمه دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی در کنفرانس خبری اظهار داشت:نمی دانم نفراتی که قبلا در این سالن حضور می یافتند آیا امروز هم هستند یا خیر؟ فصل گذشته ما به کنفرانس مطبوعاتی نرسیدیم و این بار فکر می کنم آن ها نیامدند. به هر حال من آماده صحبت هستم. ما در برابر تیم بزرگی مثل سپاهان قرار گرفتیم که ابتدای فصل را با اقتدار آغاز کرده و هنوز هم در چنین شرایطی است. تراکتور بازی را خیلی خوب شروع کرد. اما در اواسط نیمه اول کنترل بازی از دست بچه های ما خارج شد. در نیمه دوم سپاهان قدرت گرفت ولی ما با ضد حمله های خود توانستیم موقعیت های خوبی در برابر حریف ایجاد کنیم. نتیجه این مسابقه همه چیز را مشخص کرد. نمی دانم خطایی که روی بایرامی رخ داد پنالتی بود یا خیر؟ البته به نظر من در بازی فصل گذشته که از سپاهان باختیم چنین صحنه ای پنالتی گرفته شد. برای تراکتور همیشه سخت گیری زیادی می شود ولی من به ایران نیامده ام تا درباره داوران صحبت کنم.

وی ادامه داد: یک بار دیگر لازم است از حسین فرکی تشکر کنم و به وی تبریک بگویم بابت خدمات فراوانی که به فوتبال ایران انجام داده است.

سرمربی تراکتورسازی در ارتباط با دیدار قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل و تساوی بدون گل دو تیم تصریح کرد: باشگاهی بزرگ مثل سپاهان امروز با هشت بازیکن از بازی قبل به میدان آمد. بازیکنانی از دیدار قبل که ما باختیم. آن ها نشان دادند که سیاستشان تعیین شده است ولی اگر تراکتور را نگاه کنید، تنها ایرانپوریان و سعید آقایی از فصل گذشته در تراکتور مانده اند. با همین آمار می توانید سیاست ها را مقایسه کنید. من طی 4 سال، 4 ترکیب متفاوت در اختیار داشته ام. شجاعی، رحمانی، عشوری و.. بازیکنانی هستند که هفت ماه بود بازی نکرده بودند و لازم بود که ریتم بازی را به مرور به دست آوردند. در حالی که بازیکنان سپاهان این قدر در کنار هم بوده اند که می توانند چشم بسته یکدیگر را پیدا کنند. طبیعی است که با این شرایط بازی ما مورد رضایت هواداران نباشد. دقت کنید تازه 2 بازیکن سپاهان نبودند وگرنه 10 بازیکن این تیم تغییر نکرده بودند و تنها حبیب گردانی به جمع بازیکنان ثابت این تیم اضافه شده بود. اما ما شرایطمان فرق می کند و به مرور بهتر می شود.
اولیویرا خاطرنشان کرد: ما از نظر روحی و روانی با نفرات صحبت کردیم تا به اعتماد به نفس کافی برسند اما هنوز خیلی کار داریم تا به نقطه مطلوب برسند. من از تیم خود انتظارات بیشتری داشتم و این به دلیل تمریناتی بود که با آن ها کرده بودم. ولی در کل باید گفت که نفرات ما متفاوت تر و جنگنده تر از قبل ظاهر شدند.

وی درباره زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر گفت: دقت کردید که توپ مرتبا روی این زمین پله می شد؟ شرایط این چمن را نمی خواهم بهانه کنم اما واقعیت این است که چمن این زمین از زمین ما هم بدتر بود.

تونی در خاتمه گفت:سپاهان و تراکتور دو تا از قطب های بزرگ فوتبال هستند. فراموش نمی کنم که در ده دقیقه پایانی مسابقه با نفت فکر می کردم قهرمان شده ام. اما قهرمانی به سپاهان رسید. در هر حال اصفهان شهری بسیار زیبا با مردمی بسیار خوب است.

لازم به ذکر است که صحبت های پایانی تونی با تشویق خبرنگاران حاضر در سالن مواجه شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها