X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1394, 19:47
کد خبر: 11752
خبرنگار: niloofar
نظرات: 15

باید فشار را تحمل کنیم

فرکی:دوست داشتم بازی با گل تمام می شد

فرکی:دوست داشتم بازی با گل تمام می شد فرکی:دوست داشتم بازی با گل تمام می شد
سرمربی سپاهان گفت:اگر بخواهیم در لیگ و جام حذفی قهرمان شویم باید فشار بیشتری بر تیم حاکم کنیم.
به گزارش کاپ، حسین فرکی در خاتمه دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی در کنفرانس خبری اذعان داشت: دیدار امروز پس از 20 روز وقفه در لیگ انجام شد و این قابل پیش بینی بود که پس از شروع مجدد بازی ها، تیم ها نتوانند عملکرد سابق خود را ارائه دهند. دیروز هم به این مساله و مشکلات مشترک دو تیم اشاره کردم. متاسفانه بازی گلی نداشت و من دوست داشتم بازی با رد و بدل شدن گل خاتمه می یافت. اما در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم. به خصوص در نیمه دوم که بهتر از نیمه اول ظاهر شدیم. واقعیت این است که خیلی زور گل زدن نداشتیم. زیرا تا خط حمله توپ به خوبی پیش می رفت اما نمی توانستیم از آن موقعیت ها استفاده کنیم. به این ترتیب امتیازات را تقسیم کردیم. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم. اگر بخواهیم در لیگ و جام حذفی قهرمان شویم باید فشار بیشتری بر تیم حاکم کنیم؛ تمرکز بیشتری بر تیم وارد کرده و زحمت بیشتری بکشیم تا شرایطمان بهبود شود. لازم است به تراکتورسازی و مربی این تیم تبریک بگویم. خوشحالم که امروز در خدمت تراکتور و دوست خوبم تونی بودیم. دیدید که شرایط بازی هم در این مساله تاثیری نداشت.
وی در این باره که حواشی حاضر در اطراف سپاهان از قبیل وجود پوسترهای محرم نویدکیا در بین هواداران و شعارهای هواداران از دقیقه 77 به بعد گفت: تشکر می کنم که قبول دارید قسمتی از حق مربوط به من است. واقعیت این است که وقتی ما توان گل زدن نداشته باشیم به خط هافبک و دفاع ما فشار وارد می آید. با توجه به آن که در شرایط خوبی نبودیم اما می توانستیم باز هم پیروز شویم. ما چاره ای جز این نداریم. لازم است راهی را طی کنیم که با توجه به همین نفرات بهترین نتیجه را بگیریم. باید به جوانانی که داریم میدان دهیم. به این بازیکنان هم گفته ام که از این فرصت به دست آمده استفاده کنید تا بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

فرکی در رابطه با غایبان تیم خود در برابر تراکتور گفت: همچنان امیدوارم که محرم به تیم اضافه شود. ضمن این که امروز خلعتبری، پادووانی و شیمبا را نداشتیم. هنوز منتظر پاسخ هستیم تا ببینیم تکلیف دو بازیکن خارجی ما چه می شود؟ به عنوان جایگزین باید فکری به جانشین حال حاج صفی کنیم. یک سهمیه هم داریم که می توانیم بازیکن ایرانی یا خارجی بگیریم که این هم ریسک است.

سرمربی سپاهان درباره اهداف سپاهان گفت:جام باشگاه ها هم در آخر بهمن آغاز می شود. با این وجود لازم است با موجودی که داریم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان ما قابل احترام هستند زیرا شرایط را درک کرده اند و با تمام وجود زحمت می کشند. امیدوارم تا نیم فصل نتایج خوبی بگیریم و اوضاع را بهتر از این کنیم.
وی ادامه داد: ما الان اگر دچار محرومیت یکی از بازیکنان خود شویم، جانشینی برای وی نداریم. بضاعت ما همین است. برای مثال ما روی پادووانی حساب باز کرده بودیم ولی در حال حاضر نمی توانیم به هیچ عنوان به بازی های قهرمانی آسیا فکر کنیم. تنها در این شرایط باید به زمان حال فکر کنیم. امیدوارم از تلاش خود نتیجه مناسب بگیریم.
سرمربی سپاهان در این رابطه که سپاهان تنها با 5 بازیکن حمله می کرد، اظهار داشت: تنها مهدی شریفی در میانه بود و گاهی یک نفر به نفر صاحب توپ اضافه می شد که این امر نشان می دهد ما تنها با 3 بازیکن حمله می کردیم. قبول کنید که تیم از لحاظ روحی مشکل دارد و مقداری نگران باختن بود. ما تاکید کرده بودیم که حریف مهاجمان زهرداری دارد. البته دستور ما این نبود که بازیکنان کم تعداد در حمله شرکت نکنند. با این وجود ضربه ای چون ضربه رسول نویدکیا در نیمه اول و حسین پاپی در نیمه دوم یا موقعیتی که جهان عالیان برای مهدی شریفی فراهم کرد، هر کدام می توانستند گل شده و سرنوشت بازی را تغییر دهند.

فرکی درباره اینکه چه زمانی وضعیت دو بازیکن خارجی مشخص می شود گفت:نمیدانم. به خدا نمی دانم. زیرا کسی که در مورد این بازیکنان تلاش می کند مرتبا برای ما اس ام اس می دهد و ابراز امیدواری می کند. ما از طریق وکیل خود در تهران و سوییس تلاش می کنیم. اما هنوز خودمان هم چیزی نمی دانیم. اگر بدانیم نمی توانیم روی این نفرات حساب کنیم قطعا فکر دیگری می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها