X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1391, 23:00
کد خبر: 1177
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

تقوی: کم‌تجربگی باعث شکست ما مقابل سپاهان شد / سپاهانی‌ها خیلی خوب ظاهر شدند

تقوی: کم‌تجربگی باعث شکست ما مقابل سپاهان شد / سپاهانی‌ها خیلی خوب ظاهر شدند تقوی: کم‌تجربگی باعث شکست ما مقابل سپاهان شد / سپاهانی‌ها خیلی خوب ظاهر شدند






مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز پس از دیدار مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت:از نتیجه این دیدار راضی نیستم در این دیدار تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی به دلیل تجربه کم بازی را واگذار کردیم .
وی ادامه داد:این دیدار از کیفیت بالایی برخوردار بود بازیکنان سپاهان از مهارت بالایی برخوردار بودند و از پنج موقعیت خود به خوبی استفاده کردند و توانستند سه بار دروازه تیم ما را باز کنند.
تقوی یادآور شد: ما به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را در نیم فصل رقابت ها جذب کنیم و باید با همین روند تیم لیگ را به پایان برسانیم و یکی از دلایلی که تیم ما نتوانسته در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کند به خاطر نداشتن ابزار های کافی بوده است .
سرمربی سایپا در پایان گفت:مجید غلامنژاد و سبحانی به دلیل مصدومیت تا آخر فصل در اختیار نداریم و باید این شرایط سخت را به پایان برسانیم بازیکنان سایپا از انگیزه بالایی برخوردارند و امیدوارم این انگیزه باعث شود تیم ما به شرایط خوب خود برگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها