X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1391, 23:07
کد خبر: 1178
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

حواشی دیدار سایپا و سپاهان / روز اولین‌ها؛ اولین گل جهان عالیان و حاج صفی و اولین کلین‌شیت گردان

حواشی دیدار سایپا و سپاهان / روز اولین‌ها؛ اولین گل جهان عالیان و حاج صفی و اولین کلین‌شیت گردان حواشی دیدار سایپا و سپاهان / روز اولین‌ها؛ اولین گل جهان عالیان و حاج صفی و اولین کلین‌شیت گردان






حواشی دیدار سایپا و سپاهان به شرح زیر است:
* این دیدار که به طور اختصاصی از شبکه ورزش پخش می‌شد به گفته مجری برنامه با استقبال اصفهانی‌ها رو به رو شده بود و پیامک‌های تشکر زیادی به برنامه ارسال شده بود. گفتنی است در سال‌های گذشته دیدارهای سپاهان برابر رقیبان غیر سرخابی تهرانی از هیچ شبکه ای پخش نمی‌شد.
* وهابی، که گزارشگر شبکه باران است و معمولاً دیدارهای ملوان و داماش را گزارش می‌کند گزارشگر این دیدار بود که البته بر گزارش بازی به خوبی مسلط بود.
* این دیدار تقابل دو دروازه بان مدعی تیم ملی بود. رحمان احمدی در سایپا و شهاب گردان در سپاهان بر سر دروازه بان دوم بودن در تیم ملی رقابت دارند.
* گلزنی خلعتبری به رحمان احمدی در اوقات تلف شده نیمه اول از نکات جالب بازی بود زیرا پس از اینکه در تعطیلات نیم فصل سپاهان از جذب رحمان احمدی منصرف شد و شهاب گردان را جذب کرد در برخی محافل شایعه شد خلعتبری در این تصمیم تاثیرگذار بوده است.
* سایپا اولین شکست فصل جاری سپاهان را در هفته پنجم رقم زده بود و سپاهان نیز با پیروزی امروز خود برابر این تیم اولین شکست خانگی سایپا را در این فصل بر این تیم تحمیل کرد.
* بازیکنان سپاهان در این دیدار با لباس سفید و شورت‌های مشکی بازی می‌کردند.
* فیکس بازی کردن جهان عالیان و بازی بولکو در دفاع راست به جای سوشاک و جعفری از نکات قابل توجه ترکیب ابتدایی سپاهان بود.
* این برای پنجمین بار بود که سوکای در ترکیب اولیه سپاهان قرار می‌گیرد و جالب اینکه در هر ۵ بازی نیز سپاهان پیروز میدان بوده است.
* محمد غلامی که هفته گذشته گفته بود بعید می‌داند در ترکیب فیکس سپاهان به میدان برود در دقایق پایانی بازی به همراه جالوویچ در ترکیب سپاهان قرار گرفتند.
* در دقیقه ۱۱ بازی گردان اعتقاد داشت توپ بازی کم باد است اما داور پس از بررسی توپ خلاف نظر او را داشت و بازی با همان توپ دنبال شد.
* گزارشگر بازی چندین بار نام جهان عالیان را به اشتباه جهان عالمیان خواند.
* حدود ۲۰۰ نفر از هواداران سپاهان از اصفهان برای تماشای دیدار تیم محبوبشان راهی کرج و ورزشگاه انقلاب شده بودند.
* جهان عالیان زننده گل دوم سپاهان بود که این گل اولین گل لیگ برتری او به شمار می‌رفت. پاس گل دوم را نیز حاج صفی داد که دیگر محصول آکادمی فوتبال سپاهان است.
* گل سوم سپاهان را حاج صفی روی یک حرکت تکنیکی زیبا به ثمر رساند که کمتر در فوتبال شاهد هستیم.
* سپاهان در این بازی گلی دریافت نکرد تا شهاب گردان اولین کلین شیت خود را با پیراهن سپاهان تجربه کند.
* برخی تماشاگران تیم سایپا در دقایق پایانی در اعتراض به نتایج ضعیف سایپا علی دایی را تشویق کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها