X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1391, 23:08
کد خبر: 1179
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

حاج‌رسولیها: سوکای و خلعتبری مشکل گلزنی سپاهان را حل می‌کنند

حاج‌رسولیها: سوکای و خلعتبری مشکل گلزنی سپاهان را حل می‌کنند حاج‌رسولیها: سوکای و خلعتبری مشکل گلزنی سپاهان را حل می‌کنند






حسن حاج‌رسولیها عصر امروز بعد از پیروزی ذوب‌آهن مقابل گهر درود در برنامه دیدار برتر با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: به نظرم ذوب‌آهن باید در ادامه بازی‌های خود توپ و زمین را بیشتر در اختیار بگیرد اما در این بازی دیدیم که بعد از گل ذوب‌آهن این اتفاق نیفتاد و در ادامه دو موقعیت خوب را توسط پیام صادقیان و بیاتی‌نیا از دست داد.
وی ادامه داد: بازیکنان این تیم باید باید با هوش و تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهند و ذوب‌آهن باید در بازی‌های خود از ضد حملات استفاده کند و بیشتر گل بزند.
مربی سابق ذوب‌آهن در مورد وجود استعدادهای فراوان در تیم‌های اصفهانی بیان داشت: شک نکنید که در تیم‌های پایه ذوب‌آهن و سپاهان بازیکنان خوبی هستند که از بازیکنان امروز ذوب‌آهن و سپاهان کمتر نیستند اما باید افرادی بیایند و از آنها استفاده کنند.
وی ادامه داد: ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی امروز خود مقابل گهر یک بازی فیزیکی انجام داد که این سبک بازی خوشایند تماشاگران نیست؛ همه انتظار داشتند که ذوب‌آهن در نیمه دوم با تمرکز بهتری و چرخش بهتر و حرکات ترکیبی بهتر به گل‌های بیشتری دست پیدا کند که اینگونه نشد اما با این حال باید خدا را شکر کرد که سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کرد.
حاج‌رسولیها بیان داشت: امیدوارم ذوب‌آهن در ادامه بیشتر توپ را حفظ کند و اینقدر راحت توپ را به حریف ندهد چون ذوبی‌ها امروز پاس‌های اشتباه زیادی می‌دادند و امیدوارم این پاس‌ها ادامه نداشته باشد.
وی در مورد پیروزی تیم سپاهان مقابل سایپای کرج نیز افزود: سپاهان از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و در دو بازی خود مقابل ذوب‌آهن و سایپا با تغییر سیستم بازی کرده که از این تغییرات نتیجه گرفته است.
این کارشناس فوتبال اصفهان گفت: سوکای این روزها خیلی خوب گل می‌زند و می‌تواند در کنار خلعتبری مشکلات گلزنی سپاهان را گل کند چون سپاهان در سال‌های گذشته به یک گلزن تمام عیار متکی بود اما امسال مشکلاتی در این زمینه داشته که در ادامه برطرف خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها