X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1391, 13:20
کد خبر: 1182
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

ترکاشوند: هم‌اکنون ۲۰۰ کارگر در نقش‌جهان مشغول کار هستند

ترکاشوند: هم‌اکنون ۲۰۰ کارگر در نقش‌جهان مشغول کار هستند ترکاشوند: هم‌اکنون ۲۰۰ کارگر در نقش‌جهان مشغول کار هستند






ترکاشوند در حاشیه دیدار از مجموعه ورزشی نقش جهان در اصفهان از این پروژه به عنوان یکی از مهمترین پروژه های ورزشی در کشور نام برد و با تاکید بر پیگیری مسئولان شرکت توسعه و تجهیر اماکن ورزشی بر روند اجرایی آن گفت: هر هفته به همراه مهندس عبدی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز از این مجموعه بازدید می کنیم تا از نزدیک روند احداث نقش جهان را پیگیری نماییم.
وی در ادامه با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی صورت گرفته این پروژه باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسد توضیح داد: هم اکنون بیش از ۲۰۰ نفر در بخشهای مختلف در این پروژه فعال هستند و علاوه بر تکمیل فضای داخلی، فضای خارجی استادیوم از جمله محوطه سازی، دیوار کشی، نرده گذاری و ... در دست اقدام است.
مدیر عامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزش اظهار داشت: برای تکمیل این مجموعه ورزشی ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده که ۵ میلیارد آن تامین و در جلساتی که با مسئولان استانی داشتیم مقرر شده ۱۵ میلیارد تومان آن توسط استان و مابقی توسط شرکت تامین شود.
وی از نقش جهان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی کشور نام برد و تصریح کرد: استادیوم ورزشی مسقف نقش جهان ۷۵ هزار نفر ظرفیت دارد و بعد از استادیوم آزادی یکی از بزرگترین استادیوم‌های ورزشی کشور است.
ترکاشوند خاطر نشان ساخت: مقرر شده بر روی کلیه سکوهای این استادیوم پوشانده شود و در این خصوص رایزنی هایی را با پیمانکار داشتیم تا انشاءالله بتوانیم اولین استادیوم مسقف را در کشور راه اندازی کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها