X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 شهریور 1394, 19:06
کد خبر: 11829
خبرنگار: sepahanfc
نظرات: 3

به اصفهانی بودنم افتخار می کنم

تاج: بازرسان AFC فردا به اصفهان می آیند

تاج: بازرسان AFC فردا به اصفهان می آیند تاج: بازرسان AFC فردا به اصفهان می آیند
به گزارش طوفان زرد و به نقل از سازمان لیگ، مهدی تاج درباره حضور مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران گفت: 4 نفر از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز چهارشنبه به ایران آمدند و قرار است از 6 باشگاه لیگ برتری بازدید کنند تا به آن ها مجوز حرفه ای داده شود.
وی ادامه داد: بازرسان امروز جمعه از باشگاه های تراکتورسازی و گسترش فولاد و فردا در اصفهان از باشگاه های سپاهان و ذوب آهن دیدن می کنند و در روز یکشنبه به باشگاه پرسپولیس خواهند رفت. این بازرسان دیروز نیز به باشگاه سایپا رفتند و امیدوارم این 6 باشگاه بتوانند مجوز حرفه ای را دریافت کنند.
تاج درباره مصاحبه علی کفاشیان مبنی بر اینکه مهدی تاج کارگزار باند اصفهانی ها است، اظهار داشت : هم اکنون در هیات رییسه من و اسلامیان، اصفهانی هستیم. بهاروند و عزیز خادم لر هستند و دبیری، اسدی و اصفهانیان هم آذری زبان می باشند، به عبارتی از همه استان ها در هیات رییسه نماینده داریم. من 12 سال است که از اصفهان بیرون هستم و به اصفهانی بودنم افتخار می کنم. اما اینکه باند اصفهانی داریم حرف های سخیفی است که از سوی برخی ها مطرح می شود و کفاشیان هم معمولا زیاد شوخی می کند. با وی صحبت کردم او گفت: مزاح کردم.
رییس سازمان لیگ درباره اشتباهات داوری که تا پایان هفته ششم برای پرسپولیس اتفاق افتاده اظهار داشت: اشتباهات داوری و تاثیر آن در نتیجه را قبول دارم که باعث ناراحتی مردم شده است. پرسپولیس به خوبی جوانگرایی کرده و نمره قبولی هم گرفته است اما این گونه آفت ها تیم را می شکند و باید کمیته داوران و شخص دبیرکل دقت بیشتری در کارها انجام دهند تا در آینده این مشکلات تکرار نشود.
وی در مورد ارتباطش با نهادهای امنیتی و نظامی کشور خاطر نشان کرد: برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه های متعدد، نیاز داریم با نهادهای امنیتی و نظامی ارتباط داشته باشیم تا مسابقات با نظم بهتری برگزار شود
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها