X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1394, 20:18
کد خبر: 11874
خبرنگار: lark
نظرات: 7

راه آهن فرهاد کاظمی را ندارد اما بازی با آنها سخت است

کریمی: امیدوارم در بازی بعدی قرعه میزبانی به سپاهان بیفتد

کریمی: امیدوارم در بازی بعدی قرعه میزبانی به سپاهان بیفتد کریمی: امیدوارم در بازی بعدی قرعه میزبانی به سپاهان بیفتد
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاري موج، سپاهان توانست با پيروزي مقابل كاراي شيراز به مرحله بعد جام حذفي صعود كند و حريف راه‌آهني شود كه ديگر فرهاد كاظمي را به عنوان سرمربي در اختيار نخواهد داشت. علي كريمي‌، هافبك زردپوشان اصفهاني معتقد است با اين همه كار آساني مقابل راه‌آهن در مرحله بعد نخواهند داشت. كريمي كه حالا به تيم ملي اميد هم دعوت شده جدا از شانس بالايي كه براي تيم خاكپور براي صعود به المپيك قائل است اميدوار است در بازي بعدي جام حذفي قرعه خوبي نصيب آنها شود و ميزبان شوند.
از بازي با كاراي شيراز شروع كنيم. چطور بود؟
خدا را شكر در اين بازي توانستيم در نيمه اول دو گل بزنيم و مسابقه را در كنترل خودمان نگه داريم. در نيمه دوم هواداران تيم حريف با سروصداي زيادي كه به پا كردند توانستند فشار بياورند و يك گل بزنند اما در دقايق پاياني بازي سومين گل را زديم و به مرحله بعد صعود كرديم. البته در اين بازي موقعيت گل زيادي داشتيم كه خيلي خراب شد.
پس اين يعني حريف‌تان زياد آسان نبود؟‌
در كل فقط 10 دقيقه بازي واقعا خطرناك بودند و روي دروازه ما خطر ايجاد كردند.
با تمام قوا به شيراز رفته بوديد؟
بله به جز پادواني و شيمبا كه در كل آنها را در خدمت نداريم خلعتبري هم به واسطه مصدوميت تيم را همراهي نكرد. اميدوارم محمدرضا هرچه زودتر خوب شود و به تركيب سپاهان برگردد.
و اينكه در مرحله بعد به راه‌آهن خورديد. حريف را چطور ارزيابي مي‌كني؟‌
همه مي‌دانند كه جام حذفي جداي اينكه جام شگفتي‌هاست يك تورنمنت است كه به راحتي با 5 بازي مي‌تواني به آسيا برسي و سهميه كسب كني. با اين حال خوبي اين جام اين است كه همه در آن برعكس ليگ برتر يكسان شانس دارند و تيمي بالا و پايين ندارد. راه‌آهن هم تيمي است كه از كادرفني خوبي بهره مي‌برد و بازيكنان جوان و ملي‌پوش هم زياد دارد. قطعا با اين تيم و در بازي با آنها كار آساني نخواهيم داشت.
حتما مي‌داني كه فرهاد كاظمي بركنار شده است. تاثير اين موضوع را در بازي سپاهان با راه‌آهن چطور مي‌بيني؟‌
بله، شنيدم و قطعا نبود ايشان تاثيرگذار خواهد بود. فرهاد كاظمي مربي بزرگي است كه سال گذشته ديديد با حضور او راه‌آهن توانست در ليگ برتر ماندني شود. با اين حال بازهم راه‌آهن حريف آساني براي ما نخواهد بود.
و اگر بتوانيد از راه‌آهن عبور كنيد دوست داري در مرحله بعد با كدام تيم روبه‌رو شويد؟
ما اگر راه‌آهن را ببريم با برنده بازي پرسپوليس – ملوان و ذوب‌آهن – گسترش بازي خواهيم داشت. اينكه مقابل كدام يك از اين تيم‌ها بازي كنيم مهم نيست مهم اين است كه بتوانيم در اصفهان ميزبان باشيم و در خانه مقابل حريف بازي كنيم. ما اگر در قرعه‌كشي مقابل تيمي بخوريم كه مهمان بوده اين احتمال وجود دارد كه در خانه آنها بازي كنيم و اين مساله شانس حريف را براي كسب نتيجه بيشتر مي‌كند.
بدون تعارف سپاهان قدرت سال گذشته را ندارد و در ليگ هم هفته بعد در قم مهمان صباي پرمهره هستيد. فكر نمي‌كني در ادامه با اين كمبود بازيكن به مشكل بخوريد؟‌
اين حرف شما را قبول دارم و به نظرم كار سختي در قم خواهيم داشت. ما چند نفر از بازيكنان اصلي خودمان را در اختيار نداريم اما با اين همه ما سپاهان هستيم و با ديگر بازيكنان خوب‌مان همه جوره تلاش مي‌كنيم تا نتايج لازم را بگيريم. چون توقف در اين روند صدرنشيني و كوچك‌ترين لغزش كار ما را سخت خواهد كرد.
پرونده شيمبا و پادواني به كجا كشيد. قرار بود اگر كارشان درست نشود اسم‌شان از ليست خارج شود؟‌
به هرحال ما به حضور پادواني و شيمبا احتياج داريم. اين دو بازيكن واقعا خوب هستند و اميدوارم در هفته بعد مشكل‌شان حل شود. جدا از اين دو بازيكن ما چند بازيكن ديگر هم از دست داديم كه بايد جاي آنها پر شود. قطعا كادرفني و مديريت باشگاه به اين مساله فكر كرده‌اند و به زودي بازيكنان مورد نظر را به تيم اضافه خواهند كرد.
يعني اگر مشكل آنها حل شود الان آماده بازي كردن هستند؟
بله، شيمبا و پادواني پا به پاي ديگر بازيكنان در حال تمرين هستند و حتي به صورت اختصاصي هم تمرين مي‌كنند. مطمئن باشيد مجوز آنها صادر شود براي همراهي تيم مشكلي نخواهند داشت.
بعد از تيم ملي كه دعوت شدي و بازي نكردي حالا در تيم ملي اميد حضور داري. قرعه‌كشي شاگردان خاكپور را در مقدماتي المپيك چطور مي‌بيني؟
بازي نكردن من در تيم ملي به نظر سرمربي بستگي دارد و همين‌كه من را دعوت كرد جاي خوشحالي است. با اين حال تلاش مي‌كنم تا در بازي‌هاي بعدي به بازي گرفته شوم. در مورد تيم ملي اميد هم كه حريفان خوبي نصيب ما شده است و واقعا قرعه خوبي داريم. اين قرعه شانس ما را براي حضور در مرحله بعدي بسيار بالا برده است.
و در آخر يعني اين تيم اميد بالاخره به المپيك مي‌رود؟
در ابتداي كار همه تيم اميد را مثل سال‌هاي قبل مي‌ديدند اما حالا كدام تيم بازيكناني مثل سردار آزمون، جهانبخش و... را دارد. شك نكنيد با اين قرعه خوبي كه نصيب ما شده است شانس صعودمان بالاست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها