X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1394, 08:19
کد خبر: 11879
خبرنگار: HSH
نظرات: 16

4 گل در 4 هفته سهم جواهر پارتیزان

سوکای آقای گل فوتبال آلبانی

سوکای آقای گل فوتبال آلبانی سوکای آقای گل فوتبال آلبانی
ابتدای لیگ پانزدهم حسین فرکی سوکای را نخواست تا این مهاجم طی چهار هفته ابتدایی لیگ آلبانی چهار گل حساس برای پارتیزان‌تیرانا بزند و آقای گل فعلی رقابت‌ها لقب بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، جواهیر سوکای آلبانیایی ذخیره طلایی سپاهان در لیگ دوازدهم بود؛‌ مهاجمی که طی ادوار یازدهم تا چهاردهم لیگ‌برتر 69 بازی برای سپاهان انجام داد و 15 گل به ثمر رساند.
جواهیر ابتدای لیگ جاری توسط حسین فرکی تایید نشد تا راهی کشورش شود و البته این جابه‌جایی چندان هم به ضررش نشد.

12گل ایرانی جواهیر
سوکای بهترین فصل فوتبالی‌اش در ایران را با زدن 12گل به ثبت رسانده بود. در لیگ دوازدهم اگرچه که سپاهان قهرمان نشد اما جواهیر سوکای الحق مستحق دریافت لقب جواهر نصف‌جهانی‌ها بود.
سوکای به اسلحه پنهان زلاتکو کرانچار تبدیل شده بود و هر وقت به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین می‌شد، گل می‌زد. جواهیر از شانس بدش در تمرینات پیش‌فصل لیگ سیزدهم دچار مصدومیت شدید شد تا نیم‌فصل اول بازی‌ها را کاملا خارج از میدان بماند. این‌طوری شد که نه شانس زیادی برای بازی داشت و نه گلی به ثمر رساند.
سوکای در لیگ چهاردهم 21بار پیراهن زرد سپاهان را پوشید. با این حال فقط 430دقیقه شانس بازی داشت و طی این مدت دو گل به سایپا و پیکان زد.

پارتیزان در صدر با گل‌های سوکای
به هر تقدیر ابتدای لیگ پانزدهم حسین فرکی سوکای را نخواست تا این مهاجم طی چهار هفته ابتدایی لیگ آلبانی چهار گل حساس برای پارتیزان‌تیرانا بزند و آقای گل فعلی رقابت‌ها لقب بگیرد.
جواهیر هفته اول لیگ آلبانی را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال در دقیقه 46 جای امانوئل مورینی ایتالیایی را در ترکیب پارتیزان‌تیرانا گرفت تا 9دقیقه گل تساوی تیمش را وارد دروازه تیم لاکا کند.
سوکای هفته دوم لیگ از دقیقه60 جای راسیچ را در تقابل با فلامورتاری ولوره گرفت تا در دقیقه 95 گل سه‌امتیازی تیمش را به ثمر برساند. نتیجه بازی تا آن دقیقه با تساوی یک- یک دنبال می‌شد.
مهاجم سابق سپاهان هفته سوم لیگ آلبانی و در دقیقه 3+45 دروازه ولازنیا اشکودا را باز کرد و دو شب پیش در ایستگاه چهارم به کوکسی گل زد تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ‌برتر آلبانی قرار بگیرد.
کوکسی‌ همان تیمی است که تا چندی پیش پرو پئیچ مهاجم کروات استقلال را در خدمت داشت.
پارتیزان فعلا در پایان هفته چهارم لیگ آلبانی با ثبت سه پیروزی و یک تساوی 10 امتیازی است تا صدرنشین رقابت‌ها باشد. کوکسی تیم سابق پرو پئیچ هم فعلا از چهار بازی ابتدایی خود شش امتیاز گرفته و چهارم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها