X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 119
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

بولکو بهترین، جعفری ضعیف ترین

بولکو بهترین، جعفری ضعیف ترین

تیم فوتبال سپاهان روز گذشته شکستی را تجربه کرد که شاید برای این تیم به قیمت از دست رفتن صدر جدول به پایان برسد.

به گزارش ایمنا، سپاهان با سیستم ۲-۴-۴ لوزی بازی می کند. نقطه ضعف سپاهان در دیدار دیروز عمق دفاع این تیم بود یعنی جایی که علی احمدی و فرشید طالبی روی آفساید گیری یا کورس با مهاجمان حریف کم می آاوردند ضمن اینکه سپاهان گلی خورد محصول مشترک مدافعین و دروازه بان این تیم بود که اجازه دادند عنایتی همچون هلی کوپتر به هوا برود و ضربه سر بزند.

شهاب گردان(۴.۵):

در اولین تجربه خود به عنوان سنگربان سپاهان گل نسبتاً بدی از عنایتی خورد. جایگیری او بر روی گل مس مشکل داشت و سبب شد نتواند به خوبی دروازه اش را پوشش دهد.

حسن جعفری(۴):

قد او اجازه نداد بتواند عنایتی را مهار کند. جعفری روی گل مقصر بود ضمن اینکه باز هم در حمله عملکرد درخشانی نداشت تا در اواسط نیمه دوم با سوکای تعویض شود.

علی احمدی(۴.۵):

احمدی در سه صحنه در کورس با مهاجمان مس جا ماند ضمن اینکه در یک صحنه نتوانست یک پاس سالم به هم تیمی خود دهد تا موقعیت ضد حمله نصیب مسی‌ها شود.

فرشید طالبی(۵):

مدافع شیرازی سپاهان بهتر از احمدی بود و جایگیری‌های خوب نیز داشت. او در یکی دو صحنه چند پاس و ارسال خطرناک مسی‌ها را قطع کرد.

احسان حاج صفی(۵.۵):

حاج صفی در بازگشت دوباره خود به سپاهان در حالی که انتظار نمی‌رفت با یک جلسه تمرین در ترکیب ثابت قرار گیرد اما در ترکیب ثابت حضور داشت و جزو خوب‌های سپاهان بود. حاج صفی چند شوت خوب به سمت دروازه مس زد و یک ارسال زیبا نیز در نیمه دوم داشت که با واکنش شهداد نژاد راهی کرنر شد.

امید ابراهیمی(۵):

ابراهیمی روز کم فروغی داشت و چندان در جریان بازی حضور نداشت. گویا تغییرات سیستمی سپاهان شرایط امید را هم تغییر داده است.

اروین بولکو(۶):

بولکو ابتدا پشت سر ابراهیمی به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کرد اما در نیمه دوم زمانی که کرانچار جعفری را بیرون کشید به همراه احمدی و طالبی دفاع ۳ نفره را تشکیل دادند که بولکو نقش سوئیپر را بر عهده داشت. بولکو همچنان بر روی نمودار صعودی حرکت می کند، دیروز بی اشتباه بود و خیلی خوب توانست با پاسهای کوتاه هافبکهای مقابلش را تغذیه کند.بولکو در چند درگیری با بازیکنان حریف به خوبی موفق به مهار بازیکنان حریف شد.

محرم نویدکیا(۵.۵):

دونده تر و جنگنده تر از همیشه در میانه میدان برای سپاهان بازی کرد ضمن اینکه در نیمه اول روی یک کرنر یک ضربه پشت پای زیبا به توپ زد که اگر گل می‌شد از گل‌های تاپ لیگ دوازدهم لقب می‌گرفت. در مجموع در روزی که سپاهان نتوانست به گل برسد فرزاد حسین خانی و دیگر هافبکهای مس خیلی خوب با محرم درگیر شدند و او را به نوعی از صدور پاسهای تمام کننده ناکام گذاشتند.

حسین پاپی(۵):

او که حالا دیگر به بازیکن فیکس سپاهان تبدیل شده است به صورت متداول در سمت راست و چپ میدان حضور پیدا می‌کند و حملات و ارسال‌ها را از جناحین پی ریزی می‌کند البته او دیروز با وجود اینکه سپاهان خیلی به ارسال‌ از کناره‌ها نیز داشت چندان در این امر موفق نبود.

محمدرضا خلعتبری(۴.۵):

پس از چند بازی طوفانی خلعتبری در دیدار مقابل مس یک ناکام بزرگ بود. او که معمولاً از سمت راست خط دفاعی حریفان صاحب توپ می شود و به عمق می زند با حضور حاج صفی و پاپی تداخل در پستش را به نوعی احساس می کرد و نتوانست بازیهای اخیرش را در کرمان هم تکرار کند. خلعتبری که وظیفه اصلی اش پاس گل و گلزنی است در هیچ یک از این دو وظیفه موفق نبود ضمن اینکه ضربه کریس رونالدویی او هم آسمان ورزشگاه را شکافت تا معدود روز بعد خلعت کامل شود.

محمد غلامی(۵.۵):

او در معدود فرصت‌هایی که نصیبش می‌شد تکنیک خوب خود را به رخ می‌کشید. غلامی دیروز به جای حضور در پنالتی باکس سعی می کرد در اطراف محوطه جریمه ظاهر شود، توپ بگیرد و خودش را به دروازه حریف نزدیک کند. غلامی چند خطا و موقعیت ایجاد کرد و به نوعی وظیفه خلعتبری را انجام داد اما نتوانست کمکی به فرار تیمش از شکست بکند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها