X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 مهر 1394, 16:55
کد خبر: 11969
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

نظر کی‌روش نسبت به من مثبت است

علی‌محمدی: برای صبا زشت است که وقت‌کشی کند

علی‌محمدی: برای صبا زشت است که وقت‌کشی کند علی‌محمدی: برای صبا زشت است که وقت‌کشی کند
جلال‌الدین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی یک بر صفر صبا مقابل سپاهان، اظهار داشت: کسب این پیروزی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت. ما از تعطیلات نهایت استفاده را کردیم و پس از شکست مقابل تراکتورسازی توانستیم در دیدار حساس برابر سپاهان پیروزی خوبی کسب کنیم که باعث ایجاد روحیه در بین بازیکنان می‌شود. ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری هم سپاهان را شکست دهیم.

وی در خصوص گل 3 امتیازی که به ثمر رساند، گفت: این گل حاصل زحمات تمامی بازیکنان بود. همه تلاش کردند و در نهایت ضربه پایانی من به گل تبدیل شد. من در دیدار مقابل نفت هم یک گل زده بودم و این دومین گلم در لیگ برتر امسال بود. گلزنی‌ام اصلا مهم نیست بلکه موفقیت صبا برایم اهمیت دارد. اینکه صبا با این بازیکنان در رده‌های میانی جدول باشند خوب نیست و باید در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم.

بازیکن صبا در خصوص اینکه سرمربی سپاهان به وقت‌کشی حریف در نیمه دوم معترض بوده، گفت: وقت‌کشی در کار نبود. من خودم دو بار روی زمین افتادم که در نهایت تعویض شدم. یک بار هم وقتی توپ به صورت امیرحسین صادقی برخورد کرد نمی‌توان کاری کرد. ما عادت به وقت‌کشی نداریم و از کادر فنی هم هیچ دستوری در مورد این زمینه نمی گیریم. اصلا برای صبا زشت است که بخواهد وقت‌کشی کند.

علی‌محمدی در خصوص اینکه در لیست کی‌روش حضور ندارد،‌گفت:‌ به هر حال ما پاسپورت خود را در اختیار مسئولان قرار دادیم. حالا کادر فنی در مورد ترکیب تیم تصمیم می‌گیرد. نظر کی‌روش این بوده که در این دیدار من حضور نداشته باشم. تلاش خود را بیشتر می‌کنم تا در بازی‌های آینده بتوانم در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم.

وی در مورد اینکه اثبات خودش در کنار بازیکنان سابق سرخابی به کی‌روش دشوار نیست، گفت: من افتخار می‌کنم که کنار بازیکنان بزرگ سابق استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنم. کی‌روش نظر دارد که تیم ملی را جوان کند و به همین دلیل هم روی جوانان لیگ نگاه ویژه‌ای دارد که خوشبختانه من هم تا حدودی فکر می‌کنم توانسته‌ام نظر او را جلب کنم و نظر سرمربی تیم ملی روی من مثبت است. تلاش خود را بیشتر می‌کنم تا در اردوهای آینده هم حضور داشته باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها