X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 120
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

کرانچار: عملکرد بازیکنان ما رضایت بخش نبود/ قبل از گل، روی بازیکن ما خطا کردند

کرانچار: عملکرد بازیکنان ما رضایت بخش نبود/ قبل از گل، روی بازیکن ما خطا کردند

مصاحبه ها تاریخ: دیروز, ۱۸:۳۵

زلاتکو کرانچار شامگاه سه شنبه پس از دیدار دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما آنگونه که انتظار می رفت این دیدار را آغاز نکرد و اگر چه ابتکار عمل را در دست داشت اما این کار برای ما فایده ای نداشت.


وی ادامه داد: از بازی شهاب گردان دروازه بان تیم سپاهان اصفهان راضی هستم و گلی که تیم ما دریافت کرد به دلیل اشتباه خط دفاعی ما در پوشش و کنترل رضا عنایتی بود.


کرانچار، اظهار کرد: برنامه خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل ادامه می دهیم و در بازی های بعدی هماهنگ تر عمل خواهیم کرد.


سرمربی تیم سپاهان اصفهان، گفت: مس در این دیدار بسیار عاقلانه کار کرد و در حالی که انتظار حملات بیشتری را از حریف بر روی دروازه سپاهان داشتیم، اما مس با بازی عاقلانه سه امتیاز را از آن خود کرد.


وی در پایان در خصوص داوری این مسابقات گفت: قبل از اینکه گل مس به ثمر برسد، روی بازیکنمان خطا شد که با اعلام نشدن این صحنه، همان توپ تبدیل به گل مس شد. ضمن اینکه معتقدم داور می‌توانست یک پنالتی برای سپاهان اعلام کند با این حال باید روی این صحنه‌ها بررسی‌های بیشتری شود.


تیم سپاهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم مس کرمان شد

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها