X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مهر 1394, 14:16
کد خبر: 12144
خبرنگار: niloofar
نظرات: 14

اطلاعی از مشکل نویدکیا ندارم

باقریان: محرم یکی از اسطوره های سپاهان است

باقریان: محرم یکی از اسطوره های سپاهان است باقریان: محرم یکی از اسطوره های سپاهان است
به گزارش طوفان زرد ، مدیرعامل سپاهان گفت: ما به دنبال آن هستیم ارتباط مستقیم با نویدکیا برقرار کنیم تا بتوانیم از خواسته هایش مطلع شویم و مشکلاتش را با سپاهان حل کنیم.
اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگویی در خصوص خداحافظی محرم نویدکیا از سپاهان اظهار داشت: «در روزهای اخیر بیانیه ای از طرف محرم منتشر شد مبنی بر خداحافظی اش از سپاهان ولی متن بیانیه را که خواندم حرفی از خداحافظی محرم از سپاهان نبود. در هر صورت محرم یکی از اسطوره های باشگاه است و همیشه در باشگاه سپاهان به رویش باز است.»
وی در مورد مشکل نویدکیا با سپاهان گفت: «من اطلاعی از مشکل نویدکیا ندارم و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم با محرم ارتباط برقرار کنیم و به صورت حضوری از مشکلاتش و خواسته هایش باخبر شویم. در حال حاضر همه حرف هایی که از محرم درز پیدا می کند، به صورت نقل قول است و از طریق حرف های دیگران نمی توانیم از خواسته های او مطلع شویم.»
باقریان در خصوص وضعیت قرارداد نویدکیا با سپاهان بیان داشت: «باشگاه سپاهان با نویدکیا قرارداد دارد و در فدراسیون فوتبال قراردادش ثبت شده‌ است، اما شرایط محرم با سپاهان با سایر بازیکنان فرق می کند. جایگاه و احترامی که باشگاه برای نویدکیا قائل است فراتر از مسائل فنی است. محرم زحمات زیادی برای سپاهان کشیده است و قهرمانی های زیادی با سپاهان برای مردم اصفهان به ارمغان آورده است. باشگاه شرایط خاص محرم را درک می کند و همانطور هم توقع داریم که نویدکیا با باشگاه همکاری کند.»
مدیر عامل سپاهان در مورد اینکه خداحافظی نویدکیا از این تیم موجب ناراحتی فرکی شده است گفت: «فرکی هیچ مشکلی در این زمینه ندارد. روز گذشته جلسه ای با فرکی داشتیم و در این جلسه سرمربی تیم اعلام کرد که رفتن نویدکیا مشکلی برای سپاهان به لحاظ فنی ایجاد نمی کند و خود او هم در این خصوص مشکلی نداشت. تمرینات سپاهان شروع شده است و کادر فنی با قدرت به کارشان ادامه می دهند.»
وی در خصوص مشکلات بازیکنان خارجی سپاهان و نحوه پرداخت قرارداد آنها افزود: «ما به دنبال رفع مشکل بازیکنان خارجی تیم هستیم و امیدواریم این موانع تا پایان نیم فصل حل شود. این بازیکنان هم طبق قراردادی که با باشگاه دارند حق و حقوق آنها پرداخت می شود. در قرارداد این بازیکنان بندهایی وجود دارد که در نحوه پرداخت قرارداد این بندها را رعایت می کنیم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها