X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1394, 11:30
کد خبر: 12185
خبرنگار: niloofar
نظرات: 12

کدام بازیکن سالاری؟

باقریان: محرم به دنبال آرام کردن جو بود

باقریان: محرم به دنبال آرام کردن جو بود باقریان: محرم به دنبال آرام کردن جو بود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت که رفتارهای محرم نویدکیا و اینکه او از حضور در این تیم و صحبت با آنها خودداری می‌کند و باشگاه هم برخوردی نمی‌کند، به منزله بازیکن سالاری نیست.

اصغر باقریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه سرانجام تکلیف خداحافظی نویدکیا چه شد اظهار داشت: ما از بیانیه نویدکیا بوی خداحافظی احساس نمی‌کنیم و چنین برداشتی نداریم. نمی‌دانم به چه دلیل نام این بیانیه را خداحافظی گذاشتند. برداشت ما از این بیانیه این است که محرم با این کار به دنبال آرامش دادن به تیم و خاموش کردن حواشی پیش آمده در این خصوص پیرامون تیم و روی سکوها بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا رفتارهای نویدکیا نمونه بارز بازیکن سالاری نیست، اظهار داشت: من این موضوع را قبول ندارم چون همانطور که گفتم محرم با این کار به دنبال آرام کردن جو موجود پیرامون تیم است. تا با محرم به طور مستقیم صحبت نکنم نمی‌توانم در مورد او قضاوت کنم و یک طرفه به قاضی بروم. من علم غیب ندارم که از راه دور بدانم در افکار نویدکیا چه می‌گذرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص مصاحبه تند یکی از اعضای شورای شهر اصفهان در مورد این موضوع و مواضع باشگاه سپاهان در قبال نویدکیا تصریح کرد: این موضوع یک بحث فوتبالی و درون خانوادگی است. در هر خانواده یکسری مشکلات و اختلاف نظرها پیش می‌آید ضمن اینکه هر فردی می‌تواند اظهار نظر کند و ما هم نمی‌توانیم جلوی اظهارنظر و بیان عقاید افراد را بگیریم و دیدگاه همه افراد برای ما محترم است. بهتر بود اگر مسئله‌ای وجود دارد به طور مستقیم با مسئولان باشگاه مطرح می‌شد نه اینکه در رسانه‌ها مطرح شود. اگر مسئله‌ای قابل قبول و حل باشد ما می پذیریم و احترام می‌گذاریم.

باقریان در مورد مطالبی که درباره تحصن احتمالی هواداران سپاهان مقابل شورای شهر مطرح شده، تاکید کرد: برخی از هواداران به باشگاه آمدند و با آنها صحبت کردم و قرار شد برنامه‌ای در نظر بگیریم که مشکل مربوط به نویدکیا حل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر شما شعار علیه کادرفنی پس از نخستین شکست سپاهان مقابل صبا طبیعی بود، گفت: فکر نمی‌کنم ناراحتی هواداران به خاطر نخستین شکست تیم بوده باشد. دغدغه آنها این است که نویدکیا به عنوان بزرگتر تیم در کنار تیم و باشگاه باشد و خواسته خود ما هم همین موضوع است که بارها اعلام کرده‌ایم که از بازگشت نویدکیا به تیم استقبال می‌کنیم.

باقریان در مورد اینکه در نبود نویدکیا، حاج صفی، پادوانی و پریرا آیا دست کادرفنی، خالی نشده است، گفت: به هر حال ما با شرایط موجود باید تا نیم فصل ادامه دهیم و فکر می‌کنیم در غیاب این 4 مهره که بسیار تاثیرگذار هم هستند آنقدر پتانسیل داریم که تا پایان نیم فصل جزو 3 تیم بالای جدول باقی بمانیم. بابت بنیه فنی تیم زیاد دغدغه نداریم و ضمن اینکه در نیم فصل هم تیم را تقویت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه با وجود حل مشکل قانونی پریرا و پادوانی برای پیوستن به سپاهان در پایان نیم فصل اول آیا قصد دارید برای نیم فصل دوم این دو بازیکن را به خدمت بگیرید، عنوان کرد: بازگشت پریرا و پادوانی در نیم فصل دوم به نظر کادرفنی بستگی دارد. با این حال بهتر است با توجه به محدودیت زمانی که در شناخت بازیکنان خارجی داریم ریسک نکرده و از همین دوبازیکن شناخته شده که در کنار تیم هم تمرین می‌کنند استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که دلیل هجمه‌هایی که علیه شما و کادرفنی تیمتان راه افتاده را چه می‌دانید و آیا نگران آینده نیستید که این هجمه‌ها بیشتر شود، گفت: برای تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد این هجمه‌ها غیر طبیعی نیست و آمادگی آن را داریم. کسی که خربزه می‌خورد پای لرزش هم می‌نشیند. به هر حال تیمی که مدعی قهرمانی است برایش چنین مسائل و حاشیه‌هایی پبش می‌آید و طبیعی است. ما باید بتوانیم مقابل این هجمه‌ها و حواشی ایستاده و آنها را مدیریت کنیم.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی بازیکنان شما حل شده است، تصریح کرد: خدا را شکر مشکل مالی نداریم.

باقریان در خصوص اینکه پس از شکست مقابل صبا، فرکی قصد جدایی از سپاهان را داشت و آیا وی همچنان به چنین موضوعی فکر کرده یا آن را مطرح می‌کند، گفت: در جلساتی که با فرکی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که مشکلی برای ادامه همکاری نداریم. به دلیل ناراحتی ناشی از حواشی پس از بازی با صبا مسائلی برای وی پیش آمد که خوشبختانه حل شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها