X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1394, 23:40
کد خبر: 12198
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

محرم یکی از بهترین کاپیتان های دوران فوتبالم بود

خلیل زاده: دعا می کنم محرم نرفته باشد

خلیل زاده: دعا می کنم محرم نرفته باشد خلیل زاده: دعا می کنم محرم نرفته باشد
مدافع باتجربه تراکتور خبر از وضعیت خوب این تیم می دهد و میگوید هواداران بعد از تعطیلات شاهد یک تراکتور قدرتمند هستند.
به گزارش "ورزش سه شجاع خلیل زاده درمورد شرایط تراکتور گفت: وضعیت تراکتور خوب است و داریم تمرین می کنیم و برای بازی با فولاد آماده می شویم امیدوارم بتوانیم نتایج نه چندان خوب گذشته را جبران کنیم.
او درمورد دیدار با فولاد در هفته هشتم ادامه داد: فولاد جزو تیم های خوب ایران است ولی ما نیز محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم درست است شرایط فولاد خوب نیست و آن ها به دنبال امتیاز گرفتن هستند اما ما هم تراکتور و یک تیم‌بزرگ هستیم و‌باید دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.
وقتی از این بازیکن سوال شد تراکتور از وضعیت بدش فاصله می گیرد یا خیر پاسخ داد: چشمم به آینده تراکتورسازی روشن است.
خلیل زاده در پاسخ به این سوال که به تیم ملی در اردوهای بعدی راه می کند یا خیر می گوید: چه باشم چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم انشاالله ملی پوشانمان فردا نیز یک برد خوب کسب کنند.
بازیکن تراکتورسازی که در سپاهان با نویدکیا هم بازی بود درموردخداحافظی این بازیکن نظرش را اینگونه بیان کرد: محرم یکی از بهترین کاپیتان های دوران فوتبالم بود و‌واقعا کنار هرکس که باشد از لحاظ فوتبالی به او‌کمک می کند او یک‌کاپیتان دوست داشتنی بود دعا می کنم خداحافظی اش واقعیت نداشته باشد ولی اگر هم درست باشد آرزو می کنم در تمام مراحل زندگی اش موفق باشد ،محرم همیشه در قلب من جا دارد.
خلیل زاده در پایان درمورد درگذشت هادی نوروزی افزود: درگذشت هادی را به جامعه فوتبال و خانواده اش تسلیت می گویم هادی دوست خوب من بود و خیلی دوستش داشتم انشاالله خدا رحمتش کند و به خانواده اش صبر بدهد‌.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها